Follow Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Er komt een tweedde deel van de Halo 2 soundtrack uit. Bungie had het gezegd en het komt op 25 april. Een kleine voorproefje. De volgende nummers komen in de soundtrack: Halo 2 Original Soundtrack and New Music Volume Two 1. Prologue Rising Cloistered Expectancy Weight of Failure 2. Cairo Suite Cold Blue Light Waking Spartan Jeweled Hull Chill Exposure 3. Mombasa Suite Metropole Broken Gates Encounter 4. Unyielding 5. Mausoleum Suite Destroyer's Invocation Falling Up Infected Shudder 6. Unforgotten 7. Delta Halo Suite Penance Wage Leonidas Dust and Bones 8. Sacred Icon Suite Cortege Opening Volley Veins of Stone 9. Reclaimer 10. High Charity Suite Rue and Woe Respite Antediluvia Pursuit of Truth 11. Finale Great Journey Thermopylae Soon 12. Epilogue Beholden Road to Voi Subsume Deze liedjes zijn in delen gemaakt als ik het zo bekijk. ik kan het ook mis hebben maar volgensmij zijn dit de liedjes die je in-game hoorde. De eerdere halo 2 soundtrack had maar een paar in-game liedjes. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Had Halo 2 eingelijk wel in-game soundtracks? Of zijn het gewoon muziekjes, want ik kan me niks herinneren van echte nummers. Reageren
Follow Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2006 In de eerste versie was het geen in-game, maar zelf gemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.