twaka Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Nou heb ik !@#@!# een spel waar ik normaal op cheat per ongeluk opgeslagen over het spel dat ik opnieuw aan het spelen was!!!! Ik ben helemaal pissig hier, ik was bij de missies van Sweet (waaronder End of the Line!!). Nou kan ik helemaal niks meer terugdraaien.. Sorry als dit onder spammen valt hoor, maar ik voel me nu echt !@#. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Hey Twaka, In mijn ogen is dit niet echt spam. We kunnen je tips geven, je zou oa een savegame kunnen downloaden waarbij je bij de missies van End of the Line was of dicht in de buurt. Hier kun je savegame's downloaden, als jij bijvoorbeeld als laatste de missie "Grove 4 life" hebt gedaan dan download je die. Bij die savegame is ook als laatst "Grove 4 life" gedaan. Je kunt daarna gewoon weer verder spelen en de savegame is geheel cheatloos. Alleen CJ is anders gekleed en af en toe zijn de skills wat anders. Misschien heb je wat aan dit truckje. Succes, groetjes Bewerkt: 11 april 2006 door Ruurd31 Reageren
twaka Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Toch bedankt, het zou natuurlijk veel minder leuk zijn omdat ik ook nog allerlij andere dingen had gehaald maarja. Het is iig een save-game! Reageren
Goliat Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Je probleem is al opgelost, maar mischien biedt systeem herstel de reddende hand omdat je nu wel weer verder kan maar je instellingen zijn anders: Je geld de gekochte save-houses, je muscles etc. Je zou namenlijk met systeem herstel je PC instellingen die je gisteren had terug kunnen halen. Ga naar start-->> Help en ondersteuning-->> Wijzigingen ongedaan maken met behulp van systeem herstel Nu start de setup. Kies de datum van gisteren(10 april 2006) en je PC wordt afgesloten en het systeem wordt herstelt. Je hent hier wel Windows XP/Professional voor nodig. Veel succes. Reageren
Bless Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Én je moet Systeem herstel aanzetten en kiezen om de hoeveel dagen dat de pc een herstelding moet instellen. En aangezien dat die functie érg veel schrijfruimte in beslag neemt, wordt er niet elke dag een herstelpunt ingesteld. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik weet het niet 100% zeker, dus misschien roept er zometeen iemand Schaap bemoei je nergens mee, maar volgens mij heb je aan systeemherstel helemaal niets. Dat systeem is namelijk in het leven geroepen om programma's die het besturingssysteem ontregelen toch nog ongedaan te kunnen maken. Met een systeemherstel verwijder je dus alle systeemaanpassingen die gedaan zijn (programma's, updates, wijzigingen in het besturingssysteem etc). Maar systeemherstel veranderd geen Wordbestanden, gedownloade bestanden of andere "statische" gegevens op je PC en zal dus ook niet zien dat er ergens een save-game is veranderd. Dat helpt (nogmaals: volgens mij) dus helemaal niets..... >>> Door Dizzee: Hij kan misschien eens proberen, wie weet.. <<< Edit @ Dizzee en Goliat. Ja, proberen kan natuurlijk altijd.....wellicht heb ik al die jaren "verkeerd" geleefd......laat het me weten Reageren
Goliat Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Schaap bemoei je nergens mee. >>> Door GTA-Sheep: haha....die zat erin natuurlijk. Wat dacht je van een postverbod tot 13 november 2006? <<< Edit: Laat dat van 13 November 2006 gerust staan hoor, ik kan er wel om lachen en het is trouwens best een goed idee. Van al dat schapen fokken op dit forum wordt ik best moe Systeem herstel verandert wel degelijk alles op je PC, ik dacht eerst ook dat het alleen betrekking heeft op dingen die ik die geselecteerde dag heb veranderd aan software, maar het brengt het systeem in zijn geheel terug naar de situatie van die datum, athans dat was bij mij het geval. Bewerkt: 11 april 2006 door GTA-Sheep Reageren
Bless Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik heb me altijd al afgevraagd hoe het komt dat het dan niet je hele harddiskspace opvreet. Reageren
Goliat Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Ik heb me altijd al afgevraagd hoe het komt dat het dan niet je hele harddiskspace opvreet. Systeem herstel maakt geen back-ups van een bepaalde dag hoor, het slaat gewoon wijzigingen op(als een soort van data-file) en maakt die ongedaan bij systeem herstel, simpeler kan niet. Bewerkt: 11 april 2006 door Goliat Reageren
Bless Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik had het nog niet bekeken van die kant. Good point, maar je moet het nog steeds aanzetten voor je het kan gebruiken. Reageren
Goliat Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik had het nog niet bekeken van die kant. Good point, maar je moet het nog steeds aanzetten voor je het kan gebruiken. Nou ja in princiepe maakt de PC automatisch al een paar keer per maand een herstelpunt. Als je het elke dag zou willen dan zou je inderdaad even een herstelpunt moeten laten maken. Maar het is geen toepassing, maar dat had je zelf al begrepen dacht ik zo wel. Maar is het iemand al opgevallen dat we nogal off-topic raken? En... tot 13 November 2006 Reageren
Advancegta Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 met systeem herstel kan je alleen programmes terughalen ik wou ook een keer fotos terughalen maar dat lukte niet Reageren
ikt Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 UNDELETE!!! Zoek maar op google. Hij kijkt welke bestanden nog te redden zijn . Nadelen: Hij verandert het prullenbak-pictogram en ook de instellingen daarvan. Maar als je hem uninstalled moet je nog een paar dingen doen en dan is de prullenbakkie weer nromaal. LET OP: HET IS EEN EVALUATIEVERSIE DUS KNOEI ER NIET TE VEEL MEE! NA DE EVALUATIE KAN JE DE WIJZIGNINGEN NIET MEER TERUGDRAAIEN! Reageren
twaka Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Maar als ik probeer de data weer terug te halen via jullie methode (deze computer dus). Is dat dan niet schadelijk voor de pc? Er is hier verder niks veranderd/of verwijderd sinds gister Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Maar als ik probeer de data weer terug te halen via jullie methode (deze computer dus). Is dat dan niet schadelijk voor de pc? Er is hier verder niks veranderd/of verwijderd sinds gister De methode "systeem-herstel" zet alles weer terug naar een bepaalde datum. Alleen geïnstalleerde en/of verwijderde bestandes zet hij weer terug, ze zijn soms weg maar sommige komen dan ook weer terug. Omdat je soms een foutje hebt gemaakt. Bij Documenten, savegames ect werkt het niet. Als je systeem herstel doet, gaan je documenten voor school of iets dergelijks niet veranderen en komen je savegame's ook niet terug. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.