MOHTER Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 yo ik post even deze car, hij is niet zo mooi maar lol lol lol. lelijk ding lol. ik kan nie modellen ofzo :S. Laterzzzz Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Je model ziet er goed uit. Alleen de textures zijn bagger. Show je wire frame eens. Btw show ook eens wat andere stuff die je heb gemodelld. Reageren
Dr1fter Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 @ MOHTER Ziet er nie verkeerd uit, je bent een van de weinige hier die auto in zmodeler kan maken LOL GA zo door CKer vers die MOH teken op zijkant Reageren
Achille Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Mooie model, alleen hou ik niet van die racisten merken.. Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Mooie model, alleen hou ik niet van die racisten merken.. Dude geef mij is 1 reden waarom dat racisten merken zijn. slaat egt nergens op weetje... serieus -,- Dat rechter logo is RTC en in RTC zitten buitenlanders dus kweet neit precies wat je probleem is enzo. Dat linker logo is MOH en MOH is juist tegen racisme en wilt juist duidelijk maken dat het nix uitmaakt wie of wat je bent. Think before you say something stupid. -_- Bewerkt: 11 april 2006 door kaaspizza Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) Dan refresh je de pagina even. Bij mij werken ze gewoon. @Kaaspizza De meeste mensen die hardcore luisteren enzo gaan bomber jacks dragen enzo en dan zwarte haten enzo. Dat zijn echt de grootste sukkels die er zijn. Als hardcore nou eens weg ging en iedereen hip hop ging luisteren dan was de wereld een stuk beter. Bewerkt: 12 april 2006 door ~> GizmO <~ Reageren
ikt Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Maar is hardcore nou wel tegen buitenlanders of niet? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) De meeste mensen die bomberjacks enzo dragen zijn tegen buiten landers. Maarja niet te ver offtopic gaan he. Bewerkt: 12 april 2006 door ~> GizmO <~ Reageren
DaBeast Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Aleen als ze het ritsje open hebben . Ontopic: Vette bak. 9/10. Hoop dat hij nog mooier word. Greetz Reageren
MOHTER Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2006 ty voor de comments maar even om trug te komen op het racisten verhaal. ik ben geen racist dus zijn het geen racisten logo's lol. weetje wat racistisch is een hakenkruis op achterraam maar dit is nie racistich man. maar niet te ver offtopic gaan he . DUS IK BEN GEEN RACIST Reageren
Schno009 Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 die auto doet me een beetje aan een nissan skyline denken Zo slecht is hij nou ook weer niet, hij is eigenlijk best goed Reageren
Achille Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 moh is masters of hardcore ofzo? En veel racisten dragen dat dus word niet boos als ik het een racisten auto vind.. Maar wel mooi gemoddeld Reageren
RogierS. Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) Als ik het even zeggen mag Achille, ik vind dat je nu wel heel snel alles in hokjes aan het plaatsen bent. "De meeste mensen die dat dragen zijn racisten", dat kan best kloppen, maar dan hoeft het toch geen racistenmerk te zijn? Veel van dat soort merken (Ik noem bijvoorbeeld LONSDALE) doen er van alles aan om dat imago kwijt te raken. Steunen antiracistische festivals bijvoorbeeld. Helaas heeft zo'n merk het imago gekregen van een racistenmerk. Daar komt het nu eenmaal niet meer van af. Ga dat nou niet doorzetten door alles over één kam te scheren. Je helpt er alleen jezelf mee. --- Ik vind het trouwens een mooie auto worden Mohter. Ik zou het niet kunnen hoor! Bewerkt: 12 april 2006 door RogierS. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Jongens stoppen met spammen over MOH. Ben je het niet eens handel dat dan af over de PB. Het gaat hier om het raten van een model en tips geven. Bij een volgende post over racisten of dergelijke komt hier een slotje op! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.