DJ-TQM Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 het model is wel mooi, maar de textures nog niet Reageren
Miyamoto Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) die auto doet me een beetje aan een nissan skyline denkenZo slecht is hij nou ook weer niet, hij is eigenlijk best goed Je hebt gelijk. Die bak lijkt echt op een Skyline 8/10 >>> Door Jorge_F: Vraag verwijderd, we hadden afgesproken op te houden over dit onderwerp!<<< Bewerkt: 13 april 2006 door Jorge_F Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Dan refresh je de pagina even.Bij mij werken ze gewoon. @Kaaspizza De meeste mensen die hardcore luisteren enzo gaan bomber jacks dragen enzo en dan zwarte haten enzo. Dat zijn echt de grootste sukkels die er zijn. Als hardcore nou eens weg ging en iedereen hip hop ging luisteren dan was de wereld een stuk beter. >>> Door GTA-Sheep: Het goede voorbeeld van Jorge_F gevolgd en het antwoord verwijderd. Uitsluitend nog discussie voeren over de auto<<< Ontopic: Die wagen ziet er erg ziek uit! Alleen die textures nog wat veranderen en het is een top wagen! Reageren
ikt Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Als jullie naar de topictitel kijken zien juillie dat er iets met skyline op staat Dit staat er naast de topictiltel: Nissan skyline MOH en terrorcorps Bewerkt: 14 april 2006 door ikt Reageren
X-TX Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) Als hardcore nou eens weg ging en iedereen hip hop ging luisteren dan was de wereld een stuk beter. Als iedereen Hardcore ging luisteren dan schoten rappers elkaar niet dood omdat de tekst dat ze schrijven niet verder komt dan hun hoofd. Hoeveel rappers zijn in korte tijd al dood gegaan? Allemaal dood geschoten door andere. Omdat ze tekst schrijven over andere rappers die dat weer niet leuk vinden. Als gewoon niemand naar luistert, worden cd’s niet verkocht en zal de verkoop zo laag zijn dat niemand een platenmaatschappij voor zo iets opricht en zullen de liedjes nooit op TV komen etc. etc. De wereld zal dus echt niet beter van worden. Ik ben helemaal met Kaaspizza eens, ik luister ook naar MOH of RTC, maar ben zelf buitenlander. Dan kan ik niet tegen een buitenlander in Nederland zeggen dat hij het land uit moet want dan kan ik net zo goed zelf ook het land uit. Al hoewel, ik heb soms echt wel zin in om tegen die vervelende Marokkanen die met mij ruzie zoeken omdat ik geen Nike maar Adio (professioneel skate merk) draag te zeggen dat ze werk moeten zoeken en niet 4 jaar lang uitkering gebruiken voor de nieuwste mobiele telefoons met als gevolg dat de belasting omhoog gaat en ik dan meer moet betalen voor mijn computer hardware. Wat een lange zin… Ik vind model op zich niet echt de beste maar beter dan niks. Ik weet niet hoe moeilijk dat is om te maken dus kan ik niet echt een cijfer voor geven. Edit: Sorry, ik zag de tekst van GTA-Sheep niet. :$ Bewerkt: 17 april 2006 door X-TX Reageren
Advancegta Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) mooie mod en mooi logo aleen nog een beetje kaaal Bewerkt: 18 april 2006 door advancegta Reageren
MOHTER Geplaatst: 19 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Update 19-04-06: hier een update nieuwe voor en achterbumper. OMP race kuipen (word er waarschijnlijk 1). de screens: I.V.B.M de reacti's op de logo's heb ik ze weggehaalt! Reageren
Wazuup Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Ziet er zeker goed uit hoor, alleen zou ik de car ff een kleurtje geven voor de render. Gewoon oranje ofzo. Greetz Wazuup Reageren
MOHTER Geplaatst: 20 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Update 21-04-06: vandaag grote vooruitgang gemaakt. d1rfter woont in mijn straat en kwam even de body en de voorbumper fixen. verder nog wat kleine aanpassing + underbody. screenshot's: greetz to all laterss! bedankt voor de reactie's! Reageren
Wazuup Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Dat rode ziet er al een stuk beter uit, en die dingetjes aan de zijkant van de bumper zijn ook top. Greetz Wazuup Reageren
ikt Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Mooi Ik vraag me af wanneer hij uitkomt voor SA, (bijna) alle Nissan Skylines voor GTA zijn lelijk . Deze is wel mooi Reageren
Flitskikker Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Zozo, eerst leek het nergens op. Nu ziet het er wel erg vet uit. KUTGW! Later moet je meer auto's maken want je bent erg goed. Succes verder! Groetjes van Flitskikker Reageren
ShortY- Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Hey, dit is echt een mooie auto, ik houd alleen niet zoveel van decals op de auto, maar voor de rest is de auto erg mooi! kutgw! Ik vind deze mooi omdat hij juist zo simpel is, en dan past hij goed in san andreas, kijk eens naar een superrealistische ubermooi gemoddelde auto met overdreven mooie textures, die past toch helemaal niet in san andreas als je die auto eens naar zo'n "gewone" auto van san andreas zet, vind ik dat er niet uitzien, dus daarom vind ik dit een mooie auto. ___ (in deze post wilde ik niet zeggen dat ik de auto's uit san andreas niet mooi vind, want deze vind ik juist supermooi!) Reageren
erterer0 Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Super auto, zeker leuk dat jullie die stoel heel erg mooi hebben gemaakt, die rode kleur past er ook bij. Super werk! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.