Jump to content

savegame aanvraag

Recommended Posts

Geplaatst:

het gaat hier over de missie freefall met de dodo een missie van salvator leoni hij lukt me dus aan geen kanten, ik heb hem al een stuk of 10 geprobeerd :puh:. Kan iemand hem voor mij uitspelen aub? :$

GTASAsf1.b

Geplaatst: (bewerkt)

Ik doe hem wel even,maar post hem de volgende keer wel hier. ;)Klik

>>> Door Dizzee: Moved ^^<<<

Svenie:ok :puh:.

Edit:Ik krijg een error bij mijn Sa spel.Maar volgens mij heb jij een andere versie van savegame de v2 of niet. :? Want ik krijg hem niet opgestart. :N

Bewerkt: door svenie
Geplaatst:
.

Edit:Ik krijg een error bij mijn Sa spel.Maar volgens mij heb jij een andere versie van savegame de v2 of niet. :? Want ik krijg hem niet opgestart. :N

ik weet aan geen kanten wat een v2 is :puh: maar ik heb gewoon naar gta SA user files geweest en daar de savegame genomen waarop het normaal opgeslaan moest zijn.

Ik heb ook een gehad dat als ik van gtagames een savegame wou afhalen gehad dat hij niet bij mijn savegames stond als ik hem in de map geplaatst had :s

Geplaatst:

.

ik weet aan geen kanten wat een v2 is :puh: maar ik heb gewoon naar gta SA user files geweest en daar de savegame genomen waarop het normaal opgeslaan moest zijn.

Ik heb ook een gehad dat als ik van gtagames een savegame wou afhalen gehad dat hij niet bij mijn savegames stond als ik hem in de map geplaatst had :s

V2(versie 2) is een andere versie van San Andreas, alles is het zelfde er zijn alleen wat bugs gefixed.

Savegames van versie 2 zijn anders dan savegames van versie 1 en daarom kan een versie 1 San Andreas geen versie 2 lezen. Iemand met versie 2 zal je savegame dus moeten doen.

Ruurd31 heeft volgens mij wel versie 2, dus hij wil 'm denk ik wel voor je doen, doet ie wel vaker. ;)

Geplaatst:

Of ik.. :D

Maar ruurd en ik hebben helemaal geen V2 hoor, met een paar aanpassingen kan je ook gewoon een V2 savegame opstarten. Iedereen kan dus savegames van V2 voor iemand halen. Jullie moeten gewoon volgen wat er in dit topic staat. ;)

Ik ga de missie nu nog halen!

EDIT:

Mission passed! geen cheats gebruikt. :)

Geplaatst: (bewerkt)

thxs hoor dizzee :puh: en ook svenie zelfs al lukt het niet :puh:

phoe ik ben eindelijk van die missie af :D

Ja het zal inderdaad zijn dat ik de V2 heb want ik heb het spel nog maar een maand of 3. En ik heb ook een ander doosje dan mijn vrienden die het spel hebben.

Bewerkt: door pietn
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...