noedel Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Hey! Is het volgende mogelijk? - Je download een mapje waarmee je normaal de roadtrain verandert in een scania R620 (ofzoiets ) Nu zou je graag ipv de roadtrain de linerunner willen veranderen naar deze scania... Als je de .DFF en .TXD bestanden van naam verandert (van rodtrain.dff naar linerun.dff), en je past de rest in de data ook aan, kan je dan de linerunner dus in deze scania veranderen? (ook al is hij bedoeld voor de roadtrain?) Greetz Reageren
Matiscus Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik snap jou. Ik heb het ooit gedaan bij VC. En dat is me gelukt. Ik slaagde erin een Ford Focus in de plaats van een hunter te zetten. Maar ik weet niet 100% meer hoe ik het gedaan heb. Ik zal het even nakijken en dan post ik het wel hier. Reageren
ikt Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Dat lukt, dat heb ik net bij een Peugeot taxi gedaan. taxi.dff en taxi.txd naar premier.txd en premier.dff . Lukt! Reageren
noedel Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Yes Dus gewoon de namen veranderen, en bij de Handling / Vehicles / Carcols / Carmods ook de naam van het voertuig veranderen? Zal het ff proberen Bedankt! Greetz Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Dit kan zeer zeker. Ik heb het vaak gedaan. Als je gewoon elke naam veranderd dus de txd en dff namen en alle data zoals handling/vehicles/carcols/carmod/whatever in de naam van een andere auto dan werkt het perfect. Soms zie je ook in een carmod die je download dat de dff naam gewoon het zelfde is als de naam van de auto zelf (bijvoorbeeld BMWZ4.dff en BMWZ4.txd en dan moet je zelf een auto kiezen. Ik hoop dat je vraag hiermee is beantwoord. Succes ermee. Ps. ik weet niet of het kan dat je een auto veranderd tot een motor. De bmx kan je wel bijvoorbeeld veranderen in een motor, dat is me al eens gelukt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.