Jump to content

Signature - Proof R.I.P

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat vinden jullie van deze signature die ik heb gemaakt i.v.m Proof's overlijden.. :-(

Met natuurlijk Eminem erbij, één van Proof's beste vrienden.

Ik vind de signature zelf wel iets hebben. Ik heb de plaatjes die in kleur waren als tekening gemaakt en ik vind het aardig gelukt.

Vertel wat jullie ervan vinden.

proofem4qx.png

Geplaatst: (bewerkt)

Het enige wat ik er van wil zeggen is dat de tekening goed gelukt is. Alleen is de hals bij Proof een beetje vreemd. Het is nu net alsof het lichaam van gips is en het hoofd er los op staat. Maar Eminem en het hoofd van Proof staat er mooi op. Los daarvan toch nog even de opmerking dat ik je niet wilde kwetsen .Levi. Ik heb helemaal niets met rappers (sterker nog: ik ken deze man niet eens), maar voor mensen die zijn muziek kennen moet het een schok zijn.

>>> Door .Levi.: Bedankt voor je compliment, ik zal aan de foutjes werken. Over dat berichtje dat ik van je had gelezen. Maakt niet uit hoor ik vond het alleen wat vooroordelend.. Maar boos ben ik niet hoor Sheepy.<<<

Bewerkt: door GTA-Sheep

.Levi., sorry dat ik het zeg maar dit valt dus echt tegen he. Zo iets verwacht ik ook helemaal niet van jou, je maakt altijd mooie dingen en dan kom je met dit.

Smaken verschillen natuurlijk, dat is een feit. Ik ga over de rest met GTA-Sheep mee.

Ik kan echt niet meer dan een 6 op geven.

Edit: Je kan het veel beter! ;)

Bewerkt: door X-TX
Geplaatst:

Ik vind de stijl echt geweldig. Een beetje dat getekende oude look.. Hoe heb je dat gedaan man :) . Het thema is natuurlijk niet ze vrolijk, maar het resultaat is zeker mooi. Ik ben echt benieuwd hoe je dat doet..

Het lijkt een beetje of die Proof een nekband omheeft. Dat lijkt een beetje raar, omdat moeilijk te zien is wat het nou precies is.

Maar overall krijg je een rate van 9/10. :bier:

Bedankt voor de reacties jongens echt waar. :)

Ik kan begrijpen als sommige hem niet mooi vinden hoor, ieder zijn eigen mening en daar heb ik volste respect voor. Dat je anders van mij gewend bent snap ik, maar dit is gewoon een heel ander style (getekende potlood style). Het is niet iets wat moet uitstralen maar meer gewoon een aandenken aan Proof samen met de fans.

Gezien de reacties over Proof's nek. Ik kan het wel goed begrijpen maar het plaatje was zelf vierkant en ik heb het niet uitgeknipt. Dus ik moest het zelf even goed inblenden en vervagen.

Ik zal nog even aan die foutjes proberen te werken.

Edit//

Aangepast:

proofem8ez.png

De plaatjes:

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Het geheel ziet er goed uit, maar ondanks dat je de render van Proof hebt vervangen lijkt het net alsof zijn hoofd in het gips ziet.

Ook bij Eminem lijkt het net alsof hij gek is geworden (als hij dat al niet was :sst: ) omdat hij die microfoon nogal gek vast heeft.

Het geheel ziet er dus goed uit, maar de renders zijn een beetje gek.

Ik geef je een 6,4.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...