gta-krc-lover Geplaatst: 29 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2004 ik heb de missie shakedown uitgespeelt paar bedrijfjes gekocht waaronder MALIBU hoe moet die eerste missie? :huh: ge krijgt 5 sterre <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 29 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2004 ik heb de missie shakedown uitgespeelt paar bedrijfjes gekocht waaronder MALIBU hoe moet die eerste missie? :huh: ge krijgt 5 sterre <_< 5 sterren? ik 4! :huh: Maar eerst je moet goede gezondheid hebben en goed bewapend zijn! Daarna moet je een politiepak aan trekken (als je het bereau binnenkomt, geen wapen laten zien) Daarna moet je dan ding pakken, waarmee je de gevangis kan openen, dat staat in die grote kamer, Je ziet waar het is allemaal op je Radar daarna ga je naar de gevangenis en bevrijd je de persoon! Nu heb je 4 sterren (tenminste dat heb ik) en dan schiet je iedereen neer en ren je naar buiten, pak nu de sentinel die daar staat geparkeerd en rij naar pay 'n spray en laat je je auto oververven, nu kun je de persoon (ik weet niet meer hoe hij heet) maar zijn huis brengen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 29 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2004 Haha, je bedoelt Cam Jones! Nou, die breng je dus weg en dan is de klus geklaard. Het is op zich niet moeilijk, je moet dan wel de moelijkste missie nog krijgen... "The Bank Job". Dat vereist toch wel wat keren woedend de missie overnieuw doen als die Phil wordt overeden etc. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2004 Weet ik of phil en die andere gast raken te ver achter <_< En je moet dat stuk naar de malibu weer terug rijden <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
metallicaman Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2004 Hey, wat je ook kan doen, is nadat je cam jones hebt bevrijd, samen met hem flink het politiebureau uit sprinten, naar het steegje rechts als je het politiebureau uit komt(met allemaal trappen), daar moet je een goede auto,(motor kan ook maar is riskant) parkeren voordat je cam jones gaat bevrijden. Dus daar ren je dan hard naartoe als je hem hebt bevrijd (geen zorgen, cam rent makkelijk achter je aan) Je zult ongetwijfeld een aantal keer geraakt worden, maar stoor je daar niet aan, zoals 8-ball idd al zei, met full health en armor moet het lukken. Het beste kun je dan die steeg bijna helemaal uitrijden, (onderweg pak je nog een police bribe) en dan kom je vrij dicht bij uit bij een pay 'n spray. Dan lukt het vast en zeker. Het klinkt misschien als een hoop gedoe, maar het is een zeer zekere manier om de missie te halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2004 He das handig!!! Maar ik heb dat level al 2keer uitgespeelt. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
metallicaman Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2004 Ik onderhand ook al 5 keer hoor, daar niet van, maar het blijft boeiend op de een of andere manier, je vindt altijd wel andere of makkelijkere manieren om een missie te halen Daarom blijf ik het ook spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2005 (bewerkt) He, iemand zei dat je een politie pak moet aan trekken maar waar krijg je die? Bewerkt: 3 december 2005 door bigG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2005 Het politie-uniform ligt naast de zoekfunctie van dit forum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.