Goliat Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Voor het slapengaan heb ik nog 2 vraagjes. 1. Waar kan ik ATI drivers downloaden, ik heb al op de ati site gezocht maar daar kon ik niets vinden. Ik moet namenlijk m'n drivers even updaten. 2. Volgens het programma averest heb ik deze videokaarten: RADEON 9600 SE SEC Family (Microsoft Corporation) (128MB) RADEON 9600 SE Family (Microsoft Corporation) (128MB) Betekend dit dat ik dus bij elkaar een videokaart van 256 MB heb? Dat was het. Reageren
Bless Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 1. Er is een medewerken van ATI die de Catalyst drivers van ATI uitgebreider maakt, en dat zijn de Omega Drivers. Daar moet je dus de laatste driver van downloaden en tijdens de install de goede ATI kaart kiezen. (Echt een topprogramma!) 2. Nee, je hebt maar 1 kaart me dunkt en dus maar 128MB, wordt zo weergegeven door monitor of zo. Reageren
killerfist Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Is het al gelukt met het updaten van je drivers?, zoniet hier de nieuwste ati drivers Catalyst 6.4 Windows XP - Driver Download Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.