-Niels- Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) Wie volgt het programma Undercover in Nederland? Ik kijk het regelmatig en ik ben soms zeer geschokt. Gister ging het over de kinderprostitue. Die mannen doen er zo makkelijk over, een marteling is de minste straf die ik kan bedenken voor die zieke lui. Allemaal zielige kinderen van 11 t/m 16. Één was zelfs bezig met een jongentje van 9 jaar. Echt ziekelijk..... Bewerkt: 12 april 2006 door -Niels- Reageren
Robin2130 Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Jezus dat meen je niet? Ik vind dit ook echt niet kunnen, dit zijn alleen zwaar zieke mensen die dat soort dingen doen. Het is natuurlijk ook verboden, maar het komt op zeer uitgebreide schaal voor. Van mij mogen ze dat soort mensen levenslang opsluiten, want kinderen dwingen tot seksuele handelingen vind ik echt veel te ver gaan. Maar bij pubers vind ik het een iets ander verhaal, ik zal uitleggen waarom. Er zijn genoeg pubermeisjes van een jaar of 14 die graag het bed willen delen met bijvoorbeeld een man van 30 jaar. Het is dan wel verboden, maar het gaat op vrijwillige basis, maar zo kunnen pubers ook volwassenen de problemen in brengen. Maar als je 30 bent hoor je dat soort dingen natuurlijk wel te weten, maar dit gebeurt ook best vaak. Maar vooral zie ik soms zeer jonge meiden met erg kortje rokjes lopen, sorry maar draag dan ook niet van dat soort korte rokjes. Maar kinderprostitutie vind ik echt zeer walgelijk, dat mensen zo ziek kunnen zijn -_- Reageren
.Syfes Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Jezus dat meen je niet? Ik vind dit ook echt niet kunnen, dit zijn alleen zwaar zieke mensen die dat soort dingen doen. Het is natuurlijk ook verboden, maar het komt op zeer uitgebreide schaal voor. Van mij mogen ze dat soort mensen levenslang opsluiten, want kinderen dwingen tot seksuele handelingen vind ik echt veel te ver gaan. Maar bij pubers vind ik het een iets ander verhaal, ik zal uitleggen waarom. Er zijn genoeg pubermeisjes van een jaar of 14 die graag het bed willen delen met bijvoorbeeld een man van 30 jaar. Het is dan wel verboden, maar het gaat op vrijwillige basis, maar zo kunnen pubers ook volwassenen de problemen in brengen. Maar als je 30 bent hoor je dat soort dingen natuurlijk wel te weten, maar dit gebeurt ook best vaak. Maar vooral zie ik soms zeer jonge meiden met erg kortje rokjes lopen, sorry maar draag dan ook niet van dat soort korte rokjes. Maar kinderprostitutie vind ik echt zeer walgelijk, dat mensen zo ziek kunnen zijn -_- Dat is echt walgelijk,wie doet nu zoiets . Reageren
Yohan Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Ik kijk dit programma soms, deze aflevering heb ik gemist... Maar dit is idd wel ziek, en dat speelt zich af in ons eigen landje.. Ik had wel die aflevering gezien van die Prive Detectives... Reageren
killerfist Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Die mensen moeten echt een leven gaan zoeken, waar zijn ze wel helemaal mee bezig . Reageren
-Niels- Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Ik kijk dit programma soms, deze aflevering heb ik gemist...Maar dit is idd wel ziek, en dat speelt zich af in ons eigen landje.. Ik had wel die aflevering gezien van die Prive Detectives... Yup...die aflevering heb ik ook gezien, alleen viel me wel wat tegen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.