RonaldVC Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) Nieuwe . Verbeterde versie. Bewerkt: 12 april 2006 door RonaldVC Reageren
kadee Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Wow RonaldVC deze heb je veel beter gemaakt dan de mijne hele mooi achtergrond ik zie er niets slecht aan een dikke 10 proficiat mvg kadee Reageren
Arjen Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Een beetje standaard signature in mijn ogen. De vleugel van de render staat er ook niet helemaal op. Misschien kan je dat nog bewerken, zodat het een kleine popout heeft. Verder staat mij de tekst ook niet helemaal aan. Oranje/witte kleur bij een dofrode sig. De rand/border vind ik overigens wel goed gelukt, zoiets hou ik ook wel van. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Arjen's tips opgevolgd, tekst veranderd en de popout. Veel beter denk ik... Reageren
Arjen Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Arjen's tips opgevolgd, tekst veranderd en de popout. Veel beter denk ik... Kijk! Die is veel beter dan die andere. Tekst zou ik op mijn manier doen, maar dan blijf je bezig! Erg goed gelukt. Reageren
Yohan Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Vind hem helemaal top, maar zag ik deze render niet eerder... 10/10... KUTGW Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.