Jump to content

Foutmelding bij opstarten

Recommended Posts

Geplaatst:

Van DVD players ken ik niet zoveel maar, maar kan er misschien niet is mis zijn met zijn dvd of heb je wel de juiste codexen ervoor geinstaleert ?

Geplaatst:

Check of je computer wel naar behoren werkt (probeer ff een ander spel van gelijke klassen te spelen). Check of je drivers in orde zijn, check of de DVD geen krassen heeft, verwijder gta_sa.set en controleer of je de settings niet te hoog zet (zet alles eens op LOW).

Veel succes nog en laat weten of het gelukt is !

Geplaatst:

Echt super erg bedankt voor jullie reactieS! Ik ga ze allemaal proberen want ik vind gewoon dat ie het moet doen! ik heb alleen nu geen tijd aangezien ik morgenvroeg naar Rusland ga voor een week. Daarna probeer ik het en dan laat ik het jullie ook nog weten!

Nogmaals bedankt :*D Groetjes Tim

• 1 maand later...
Geplaatst:

Beste mensen,

Ik heb alles geprobeerd wat hier staat, helaas doet mijn spel het nog steeds niet.. :(

Zijn er nog andere dingen die ik kan proberen? Zeker nu het vakantie is is het af en toe best lekker om ff te kunnen GTA'en..

Bij voorbaat dank,

Tim van Ruitenbeek

Geplaatst: (bewerkt)

Wat je ook kunt proberen is je computer op virussen en spyware scannen. Laat gewoon een goed programma je hele computer scannen. Hier ligt vaak het probleem. Als je zelf nog geen virusscanner hebt, kun je hier *klik* gratis hitman pro downloaden. Dit is een heel goed antivirus en -spyware programma.

Als dit niet helpt, lijkt mij dat het probleem bij je DVD of je DVD speler ligt. Dan kun je het beste even naar een computerwinkel gaan, die kunnen er misschien wat aan doen.

Veel succes nog!

Bewerkt: door Flying Dutchman
Geplaatst:
Wat je ook kunt proberen is je computer op virussen en spyware scannen. Laat gewoon een goed programma je hele computer scannen. Hier ligt vaak het probleem. Als je zelf nog geen virusscanner hebt, kun je hier *klik* gratis hitman pro downloaden. Dit is een heel goed antivirus en -spyware programma.

Als dit niet helpt, lijkt mij dat het probleem bij je DVD of je DVD speler ligt. Dan kun je het beste even naar een computerwinkel gaan, die kunnen er misschien wat aan doen.

Veel succes nog!

Bedankt! ik ga het proberen! :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...