funkyXL Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 ik zit dus echt vast omdat ik geen numlock heb, en ik wil verder kan iemand me helpen por favor? GTASAsf8.b
SummerBase Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) Ik zal hem even proberen doen, Een momment alstublieft. Bewerkt: 12 april 2006 door SummerBase
Ruurd31 Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Ik zou hem toch al doen.. stomme schele gek:S >>> Door GTA-Sheep: Mis ik hier iets?<<<
Mr. Vriecetti Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 kan iemand me ff uitleggen wat num lock is? bedoel je dat toetje op je toetsen boord of iets anders? voor het geval dat je het zelf wil proberen, hier een tip: als je die hydra heb, en je moet aan het eind die dingen kapot schieten, gebruik die helicopter achtige stand( niet de vliegstand) Wanyt zo kan je ze veel makelijker kapot schieten.
funkyXL Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Ik zou hem toch al doen.. stomme schele gek:S>>> Door GTA-Sheep: Mis ik hier iets?<<< scheel zeker ik zag namelijk dat je hem niet gedaan had excuses le moo Kun je hem alsjeblieft voor me halen dan? Dank je !
VforV Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) kan iemand me ff uitleggen wat num lock is? bedoel je dat toetje op je toetsen boord of iets anders? Num Lock is de toets boven de 7-toets (op je numerieke klavier). Als Num lock aanstaat kan je cijfers typen. Staat Num Lock af, dan kan je geen cijfers typen. Num Lock is zoiets als Caps Lock (ook wel Shift Lock genoemd), als deze functie aanstaat, zijn al je getypte letters hoofdletters. Edit: *Sorry voor deze offtopic post. *@ funkyXl: Waarom maak je trouwens twee dezelfde topics aan? Bewerkt: 12 april 2006 door VforV
SummerBase Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Ruurd hoef je niet direct boos te worden, op wie was je boos op mij of hem? Laat Ruurd hem maar doen ik laat het over aan hem. >>> Door Dizzee: Nee, het was niet tegen jou. funkyXl had al een topic geopend voor deze missie en daar had ruurd gezegd dat hij hem ging doen. Het was dus tegen hem omdat hij opnieuw een topic hiervoor opende<<<
Dizzee Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Je hoeft geen 2 dezelfde topics aan te maken. Doe gewoon hier voort: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=25811 En wat scheelt er ruurd?
Recommended Posts