Mr. Vriecetti Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Een tijd geleden had ik een misie gedaan voor die stripclub baas op san fierro. laatst downloaden ik een progamatje waarmee je naar coordinaten kan spawnen. maar weet iemand de coordinaten van de strip club (eerst kon je er door dat raam op het dak naar binnen maar die ingang werkt niet meer) alvast bedankt... Reageren
Rullez Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 je kan er niet in jammer genoeg alleen tijdens de missie z.o.n.n.e.t. Reageren
Sh Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Niet helemaal waar, je hebt namelijk ook een glitch maar die weet ik niet precies meer Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) Ja er is een giltch. Als je een new game start. En in het filmpje dat Carl word vervoert naar Ballas country door Tenpenny Hermandez en Pulaski. Dan moet je de jetpack code doen ROCKETMAN. Maar alleen als ze rijden. Dan wordt je niet uit de auto gegooit door Tenpenny. Maar dan ga je na het filmpje dood. Dan gaat Jizzy,s club open. En kan je naar binnen. Maar er is daar niemand. Veel succes. Bewerkt: 12 april 2006 door denkaanhenk Reageren
Fireman Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Op de PC zijn de coordinaten om naar Jizzy's club te teleporteren: -2661.009766 1415.739990 923.305969 @ denkaanhenk - Jep dat is de juiste glitch. Reageren
Dago58x Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Ik stel een domme vraag... Maar Staat de Muziek wel Aan?? Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Ja er is een giltch.Als je een new game start. En in het filmpje dat Carl word vervoert naar Ballas country door Tenpenny Hermandez en Pulaski. Dan moet je de jetpack code doen ROCKETMAN. Maar alleen als ze rijden. Dan wordt je niet uit de auto gegooit door Tenpenny. Maar dan ga je na het filmpje dood. Dan gaat Jizzy,s club open. En kan je naar binnen. Maar er is daar niemand. Veel succes. Ook voor de PS2???De code is anders maar is de werking hetzelfde???Ik wil namelijk doen alsof ik de club eigenaar ben!Ik zal voor degene die de Jetpack Code van de PS2 willenw eten evven eropzetten. PS2: Spawn Jetpack L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right Xbox weet ik helaas niet. Bewerkt: 14 april 2006 door Thomas Crown Reageren
Fireman Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Ja er is een giltch. Als je een new game start. En in het filmpje dat Carl word vervoert naar Ballas country door Tenpenny Hermandez en Pulaski. Dan moet je de jetpack code doen ROCKETMAN. Maar alleen als ze rijden. Dan wordt je niet uit de auto gegooit door Tenpenny. Maar dan ga je na het filmpje dood. Dan gaat Jizzy,s club open. En kan je naar binnen. Maar er is daar niemand. Veel succes. Ook voor de PS2???De code is anders maar is de werking hetzelfde???Ik wil namelijk doen alsof ik de club eigenaar ben!Ik zal voor degene die de Jetpack Code van de PS2 willenw eten evven eropzetten. PS2: Spawn Jetpack L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right Xbox weet ik helaas niet. Ja voor ps2 en xbox en het werkt het zelfde deze glitch is trouwens gevonden door gtadaddy ook wel genaamd Sammy. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.