KillerR Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) Wie wil? Onderwerp: Je naam. Soort design: Signature. Size design: Maximaal 500x150. Render: Ja. EDIT: ik bedoel Nee! Animatie: Nee. Remade: Ja. Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk! Mijn Sig komt na die van mijn tegenstander! Bewerkt: 13 april 2006 door RobertGTA
Ferre Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) IK zou het wel proberen. Mijn battle is al wel afgelopen, maar nog niet gesloten. Maar wat versta je precies onder Je Naam ? Bedoel je dat ik alleen tekst moet gebruiken? Of iets leuks verzinnen wat met me naam te maken heeft? Bewerkt: 12 april 2006 door Ferre
KillerR Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) IK zou het wel proberen. Mijn battle is al wel afgelopen, maar nog niet gesloten. Maar wat versta je precies onder Je Naam ? Bedoel je dat ik alleen tekst moet gebruiken? Of iets leuks verzinnen wat met me naam te maken heeft? Ik bedoel een sig met je naam heel groot erin. Het moet om je naam gaan. Maar eingelijk bedoel ik zonder render. Bewerkt: 13 april 2006 door robertgta
Ferre Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 waarom heb je dan bij Render Ja ? Dat zegt hij net. Het was een foutje RobertGTA, ik ben nu met de sig bezig.
KillerR Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Mijn sig. komt na jouw! Maar alvast: suc7 (Of was het nou suc6?)
Ferre Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) Het idee was een ijzer/metaal/whatever plaatje, en dat me naam er een beetje 'uitdrukt' Edit: Ik had het plaatje ook als bijlage gepost Bewerkt: 14 april 2006 door Ferre
KillerR Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Oke! Dit zijn ze: Ferre: Ferre, SUC7! RobertGTA: O, ja bijna vergeten: Het stemmen kan beginnen! Bewerkt: 14 april 2006 door RobertGTA
KillerR Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Blech, ik ga verliezen. Maar ik heb natuurlijk net een mooiere gamaakt! Mag ik die ruilen met die sig. die ik nu heb ingezet?
Froodooo Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Blech, ik ga verliezen.Maar ik heb natuurlijk net een mooiere gamaakt! Mag ik die ruilen met die sig. die ik nu heb ingezet? Nee, natuurlijk mag dat niet! Je hebt nu deze Sig ingezet, en er hebben al mensen gestemd. Als je je Sig eenmaal hebt ingestuurd, mag je hem absoluut niet meer veranderen! Even stemmen dan maar gelijk. Die van Ferre vind ik goed. Kleuren passen goed bij elkaar (kan ook niet anders, er is maar één kleur), en het effect met de tekst ziet er heel goed uit, netjes gedaan! Dan RobbertGTA. Ik vind de achtergrond nou niet echt de mooiste. Hij had denk ik mooier geweest zonder die "Lens Flare". De kleuren van de tekst en je achtergrond passen niet zo heel goed bij elkaar, de kleuren komen niet helemaal overéén vind ik. Mijn stem in deze battle gaat naar Ferre Allebei nog heel veel succes!
RonaldVC Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Blech, ik ga verliezen.Maar ik heb natuurlijk net een mooiere gamaakt! Mag ik die ruilen met die sig. die ik nu heb ingezet? Mijn stem gaat ook naar Ferre, ik kan er verder weinig over zeggen omdat het gewoon een kwestie van smaak is.. Ferre dus...
Arjen Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Erm.. Is het niet RobertGTA vs. Ferre? Maakt niet uit hoor Levi. >>> Door .Levi.: Sorry ik denk gewoon vaak aan Thabit. <<< Mijn stem gaat ook naar Ferre. Softe uitstraling, lekker rustig (mooie kleuren hoor, Thabit.. grijs en wit ) Die van Robert is ook wel leuk, mooie outer glow, mooie lens flare en text, alleen iets té standaard. Bewerkt: 14 april 2006 door .Levi.
Recommended Posts