Synchro Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Ik kon geen goede tekst vinden voor deze lichte sig dus nam ik dit . Rates.. Reageren
Ferre Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Deze tekst vind ik best mooi staan, hoor. En ik vind je achtergrond ook geweldig, maar je render is een andere style. Blend je render wat in, en speel wat met de belnding options 8/10 Reageren
Bless Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Die pixelfont ziet nogal wazig. In mijn ogen stoort het, heb je die font op none gezet in Photoshop? Als dit je bedoeling was, never mind. Voor de rest, coole sig! 8/10 Reageren
Synchro Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Die pixelfont ziet nogal wazig. In mijn ogen stoort het, heb je die font op none gezet in Photoshop? Als dit je bedoeling was, never mind. Voor de rest, coole sig! 8/10 Het ligt aan de font zelf , maar ik had ook geen zin om een andere pixelfont te downloaden.. Reageren
Dago58x Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Maakt niks uit Het Sig is Super Waanzinnig 9,5/10 Reageren
Yohan Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Vind hem helemaal top.. 7/10.. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Persoonlijk hou ik niet zo van dat soort renders, mijn smaak niet.. Maar wat ik voornamelijk heel erg mooi vind is de achtergrond. Die is echt geweldig! Tekst is ook mooi gedaan, klein, onopvallend maar toch aanwezig. Die zwarte border past heel mooi omdat de render zegmaar ook een zwarte stroke heeft. Goed werk... Rate 9/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.