Flame^ Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Heb jij een idee voor een nieuwe gamemode? Post deze dan hier! Denk wel aan de mogelijkheden van SA-MP. Dus ga niet onmogelijke dingen verzinnen. Om het ordelijk te houden vul je dit korte lijstje in: Naam: Plot: Andere (speciale) dingen: Naam ---> Naam missiescript Plot ---> Wat is de bedoeling? Andere (Speciale) dingen ---> Denk aan pickups, wapens etc. Reageren
Jarno Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Naam: Car for Sale Plot: De bedoeling is om zoveel mogelijk geld te verdienen. Je kan het geld verdienen door in een auto te gaan en deze naar een speciale plek te rijden. Als je hem in een marker zet krijg je bijvoorbeeld $500,- daarna wordt die wagen verwijdert uit het spel (En komt een andere daarvoor in de plaats?) Andere (speciale) dingen: Geen wapens Reageren
erterer0 Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) Naam: Jack or work but you Need money.... Plot:Je moet geld verdienen in heel SA door van mensen te stelen als je ze neerknald of pepaalde auto`s te parkeren op markers in heel sa, of post bezorgen door op een moter in 2 min. ergens te komen. Of criminele players neer te schieten. Andere (Speciale) dingen: Als je meer dan 5 players vermoord in 10 min. krijg je voor 7.30 min. een rode in plaats van gele peil boven je hoofd en mogen andere mensen je neerschieten en dan krijgen ze niet alleen je echte geld maar ook een bonus van 1000$ Je geld is je score Als je dood gaat verlies je 750$ Wapens: alle Ik denk niet dat dit mogelijk is maarja Bewerkt: 26 april 2006 door erterer0 Reageren
Azer Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Ik denk niet dat dit mogelijk is maarja het is zeker wel mogelijk, zolang je maar verstand van PAWN hebt Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Ik denk niet dat dit mogelijk is maarja het is zeker wel mogelijk, zolang je maar verstand van PAWN hebt Hoe? Ik kan dit tuts niet volgen . Ontopic: Naam: Schiphol Plot: Je moet mensen van Airport naar andere Airport leggen , je krijgt hiervoor $1000 maar het landing moet wel lukken zo niet heb je het niet geslaagt. Andere (speciale) dingen: Geen wapens of wapens sync Er moeten natuurlijk auto's bij de airport liggen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.