MightyDuck Geplaatst: 29 september 2004 Rapport Geplaatst: 29 september 2004 (bewerkt) In 2006 komt Windows Longhorn uit, hierbij is nu wel heel veel informatie bij vrijgekomen. De Windows is bijna helemaal gemaakt voor games, je kan er zelfs Xbox spellen Xbox live spellen en de controllers en wheels op gebruiken. Ook zeiden ze dat het langdurige installeren moet verdwijnen en het spelen van spellen net zo moet als bij de consule spellen. (als ik welles bij iemand VC speel op de PS 2 vind ik het laden van het spel veel langer duren dan bij de PC, dus wordt dat mischien wel een nadeel, maar ik denk dat ze daar wel slimmer over na zullen denken). PC's met een bepaalde configuratie van CPU, videokaart en werkgeheugen, worden dan onder een bepaald "level" ingedeeld. Hiermee zou de keuze van een PC voor games versimpeld moeten worden, waarbij een snellere PC ook een hogere "level" aanduiding meekrijgt. Dit is dus goed nieuws! Denk alleen dat de prijs niet erg laag zal zijn, dus dat zal veel mensen laten nadenken over het aanschaffen van Windows Longhorn. Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/23748 Bewerkt: 29 september 2004 door MightyDuck Reageren
RTS Geplaatst: 29 september 2004 Rapport Geplaatst: 29 september 2004 Dat lijkt me wel vet, alleen het duurd nog 1,5 jaar. Maar ik wil hem cker hebben Reageren
Timovich Geplaatst: 29 september 2004 Rapport Geplaatst: 29 september 2004 Longhorn? Vaag dat zijn thema's enzo voor windows <_< Maar lijkt me wel leuk maar ik speel gewoon me games op de pc zoveel heb ik er toch niet En anders heb ik altijd nog een PS2 Reageren
Robin2130 Geplaatst: 29 september 2004 Rapport Geplaatst: 29 september 2004 De prjs maakt mij niet uit, ik schaf m gewoon aan en wel flex dat je er Xbox spellen erop kan spelen. Lang leve Microsoft <_< Ik heb al veel nieuws over Windows Longhorn gehoord je zal dan ook rechts van je scherm zo'n balk krijgen of iets wat erop lijkt, en het zal sneller werken. Sinds de introductie van XP is er veel veranderd in de PC gebruikers. zoals de interface, die sinds Windows 95 steeds erg veel op elkaar leek. De systeemvereisten zullen niet veel hoger liggen dan XP. Reageren
Marius Geplaatst: 29 september 2004 Rapport Geplaatst: 29 september 2004 Longhorn is niets anders dan een gebruiks vriendelijkere versie van XP met meer software en updates van MS IE en Office, dus gewoon XP blijven gebruiken want die is net zo goed. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 29 september 2004 Rapport Geplaatst: 29 september 2004 Ik stap over naar longhorn, het is niet alleen de update's maar de prestatie's van je PC zullen verbeterd worden en natuurlijk de directX besturingselementen en de runtime componenten. Windows Longhorn zal met gemak draaien op een PC draaiend op 1,2 GHz en 512MB geheugen. en de .NET service (waaronder hotmail en MSN messenger onder valt) helemaal geintegreerd zijn, en zal netmeeting verdwijnen, want daar heb je tegenwoordig MSN messenger voor. Reageren
Q Dude Geplaatst: 29 september 2004 Rapport Geplaatst: 29 september 2004 klinkt wel cool alleen microsoft kennende zullen ze er wel een leuk prijsje achter aan gooien en ik vind het een beetje domme naam longhorn Reageren
Robin2130 Geplaatst: 29 september 2004 Rapport Geplaatst: 29 september 2004 Ja de naam is wel dom ja kunnen ze beter noemen; Windows 2006 dat klinkt wat beter. De prijs zal wel rond de euro of 400 liggen denk ik. Ik heb er een beta van gehad en het draaide redelijk, alleen met fouten natuurlijk. Reageren
Q Dude Geplaatst: 29 september 2004 Rapport Geplaatst: 29 september 2004 alleen met fouten natuurlijk. what else is new altijd met mircosoft waarom denk je dat we nu nog steeds worden dood gegooit met patches voor xp Reageren
Marius Geplaatst: 30 september 2004 Rapport Geplaatst: 30 september 2004 Ik stap over naar longhorn, het is niet alleen de update's maar de prestatie's van je PC zullen verbeterd worden en natuurlijk de directX besturingselementen en de runtime componenten.Windows Longhorn zal met gemak draaien op een PC draaiend op 1,2 GHz en 512MB geheugen. en de .NET service (waaronder hotmail en MSN messenger onder valt) helemaal geintegreerd zijn, en zal netmeeting verdwijnen, want daar heb je tegenwoordig MSN messenger voor. Ehh die updates kan je later ook gewoon op XP installeren en alleen voor hotmail en msn hoef je het niet te doen. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 30 september 2004 Rapport Geplaatst: 30 september 2004 Wordt windows xp als het ware dan omgezet naar windows longhorn??? Reageren
Marius Geplaatst: 30 september 2004 Rapport Geplaatst: 30 september 2004 Wordt windows xp als het ware dan omgezet naar windows longhorn??? Alleen dan met standaar die extra featurs en een nieuwe interface. En als enig ander ding natuurlijk dat je xbox games erop kan spelen dat kan met XP niet. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 30 september 2004 Rapport Geplaatst: 30 september 2004 dat zal dan ook wel weer geld kosten denk ik, microsoft kennende. Ik heb nu XP SP2 en het werkt prima dus dan zal longhorn ook wel goed werken. Reageren
Pete-R Geplaatst: 30 september 2004 Rapport Geplaatst: 30 september 2004 (bewerkt) Ik denk dat dit zo'n stomzinnig idee is van microsoft ze beloven zo vaak wat en zeggen het maar ze zeggen het allemaal zo mooi maar alles het eenmaal uit is is het eenenal flut vaak Bewerkt: 30 september 2004 door petersmurfje Reageren
Melchior Geplaatst: 30 september 2004 Rapport Geplaatst: 30 september 2004 Maar met Windows Xp waren toch ook een boel problemen van het oude ME verholpen. Ik denk wel dat het goed gaat worden, hopelijk zal het ook weer goed compatibel met spellen zijn... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.