Jump to content

Wat zijn de systeemeisen van de editor?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb een paar vraagjes over de mapeditor:

-welke systeemeisen heeft de mapeditor?

-hoe maak je stoplichten?

Bewerkt: door brbgtaplayer
Geplaatst:

De exacte eisen van de Editor zou ik niet weten, maar wanneer GTA2 draait op je PC, is de kans groot dat de Editor ook functioneert. Met hedendaagse PCs treden er voornamelijk problemen op door Windows XP, waar de Editor nogal moeite mee heeft.

Stoplichten maak je door een Traffic Light Zone over je kruispunt heen te leggen. Hoe dit in zijn werk gaat, vind je uiteraard in de WikiGTA Mapping Tutorial.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

ik heb al een tijd niet meer met de map editor gewerkt... en wil nu een multiplayer map maken. ik weet alleen niet meer waar ik het kon instellen waar multi-player en single-player kon instellen. kan iemand mij helpen?

Geplaatst:

hehe bedankt :D

maar wat een moeite...

toen kon ik geloof ik gewoon in de mapmaker kiezen tussen single en multi player!

Geplaatst:

In de officiële mapeditor kan dit in ieder geval niet. Het maken van een multiplayer script heeft ook meer te maken met scripten dan met mappen. Overigens is het maken van een multiplayerlevel toch niet zo heel veel werk? Je moet alleen voor iedere hoeveelheid spelers hetzelfde doen, dus het is veel copypasten...

• 1 maand later...
Geplaatst:

heej ik heb een vraagje ik heb mapeditorv0.1a maar als ik iets heb verplaats en ik druk up bestand>save>ja

en ik start het spel of de mapeditor is het ding niet verplaatst

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet om te saven save compressed kiezen.

Het bestand dat er dan gemaakt wordt(bil.gmp, wil.gmp of ste.gmp) moet je dan in de data map van je gta2 folder plaatsen.

Als alles in orde is met je map en je hebt een script staat het ingame.

Hier kan je alles vinden over het modden van gta2.

Bewerkt: door maarte41
  • 3 weken later...
Geplaatst:

ik heb windows opnieuw geinstaleert op mijn pc en als ik nu wil mappen gaat alles goed!

maar wil ik het dan saven dan slaat de map editor weg zonder foutmeldin!! ik het win xp home edition. weet iemand hoet ik het kan maken?

Geplaatst:

jah dat weet ik..

maar k weet het probleem al..

ik heb alles overgezet naar een andere map en hij doet het weer.

ik had die gmp bestanden op een cd gezet en nadat windows is geinsteleert weer erop gezet

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...