Lantyz Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2004 Never mind, volgens mij heb je wel gelijk. Enne, een stoomkatapult op het vliegdekschip... Ik betwijfel of dat erin zit... Het lijkt me dat er wel iets mee te doen is. Op de site staat dat hij er ligt wegens 'unknown reasons'. Geheimzinnig ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2004 zo gedetaileer zullen ze nu ook weer niet zijn ze gaan niet alles inzetten omdat vliegdikschip erg realistisch te maken het zal realistisch zijn dat is zeker maar als het echt tot op de details moet zijn , wordt onze oude ps2 overbelast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2004 hahahahaha,maar dat vliegdekschip ligt er waarom weten ze niet,dat is wel geheimzinnig maar zijnm er missions op te doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.