Grove St. Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) He, Ik heb een template gemaakt, nou wil ik weten wat jullie ervan vinden. Het is ong. mijn 2e echter template. Ik heet op een ander forum Bill Tanner. Wat vinden jullie ervan Hij is nog niet klaar, maar je kan alvast wat ervan zien Template Bewerkt: 12 april 2006 door Grove St. Reageren
Pietje II Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Als ik eerlijk moet zijn, vind ik het niet zo heel mooi. Het is natuurlijk mijn persoonlijke smaak, maar ik vind het soort donkergroen dat je gebruikt hebt eigenlijk niet zo mooi. Ook denk ik dat die rasters niet echt overzichtelijk zijn, de balken voor menu vind ik echter wél weer mooi, de bliksemschichten vind ik ook wel leuk staan. Maar over het algemeen zou ik het níet gebruiken voor mijn eigen site, als ik die zou maken. Rate: 5/10 En omdat jij het bent krijg je er een bonuspunt bij, dus dan komt het uit op een 5,5/10. Reageren
Grove St. Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) Jippiee!!!!!!! Een bonuspunt Bedankt voor deze eerlijke rate KUCH KUCH [/font] Bewerkt: 12 april 2006 door Grove St. Reageren
Nielok Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 nog veel aan werken die zijkanten zijn niet echt mooi, probeer eens iets anders Reageren
TubS Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 sorry maar ik vind hem om te huilen de header gaat nog wel maar daar ga je niet een groene balk eronder zetten. en als je te lang naar die blokjes kijkt krijg je hoofdpijn. Die menu balk is best mooi maar past er niet bij nog ff oefenen Reageren
Grove St. Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Niet echt mooi 5/10. Miss. kan je ook zeggen wat je niet mooi vindt Reageren
The Mafia Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Het achtergrond en de zijkanten. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Wat ik Niet mooi vind : Sorry, maar Alles. Ik vind er echt om het maar even zo te zeggen geen reet an. Wat ik wel mooi vind : Zie Wat ik niet mooi vind! Rate 4/10 ! Reageren
Bless Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Ik vind'm helemaal niet mooi. Probeer eerst eens meer tutorials te volgen die over effecten enzo gaan. En je daarna pas concetreren op layouts. 2.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.