Ricardo(Killer) Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Jongens ik ben hier nieuw maar ik heb een vraag over katie die chinees ken iemand een map maken ofzo met een pijltje van waar ik haar kan vinden Please Reageer Reageren
ik zib it Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Ik kan geen plaatje geven want ik heb gta san andreas op de ps2 maar als je haar zoekt moet je naar de golfclub toegaan ik kan je dat wel even geven: Omschrijving Waar vind ik haar: Je vindt haar soms in het noordoostelijke hoekje van het golfterrein in San Fierro. Ze wil pas met je daten als je minimaal 75% spieren en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het noorden van San Fierro. Wanneer is ze thuis: 12.00-00.00 Waar wil ze eten: De bar achter haar huis Waar wil ze dansen: De enige dansclub in San Fierro Hoe hard wil ze rijden: Vrij zacht, maar niet bij haar huis [edit]Beloning 15%: Je kunt je wapens en je geld in het ziekenhuis niet verliezen 50%: Seks is mogelijk en je hebt toegang tot haar wagen 100% Medic Uniform in je warderobe succes Reageren
Typhoon Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) Op het kaartje die ik heb toegevoegt staat het wel, ik heb de plaats even omcirkelt. Druk even op het plaatje om hem te vergroten. Bij het roze stipje is ze. Bewerkt: 12 april 2006 door Typhoon Reageren
Dago58x Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Je ziet Katie Ten Noorden Van SF Daar zie je dat ze Joga doet er staat een blauw pijltje boven op haar hoofd ga naar haar toe en ze word je vriendin Reageren
Svenie Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) Beste Ricardo(Killer)mischien heb je hier wat aan:Vriendinen. Bewerkt: 12 april 2006 door svenie Reageren
Ricardo(Killer) Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Heel erg bedankt jongens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.