Timb0 Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Hallo, Ik heb sinds net even zitten klooien in mijn PHPmyADMIN op mijn webserver. Ik heb nu een account waarmee ik inlog op PHPmyADMIN gedeleted. Weet iemand hoe ik dit terug kan draaien, of waar een gebruikers bestand staat, waar ik dit weer kan toevoegen?? Alvast bedankt Reageren
Argon Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Een backup in de map van mysql terug zetten lijkt me het eenvoudigste. De map is: mysql\data En dan in de map mysql zelf terug (dat is dan de database "mysql") En daar moet je dan een backup terugzetten. Moest dit niet kunnen kan je je webserver opnieuw instaleren. Reageren
Timb0 Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Vanuit waar moet ik de backup laden??? Reageren
Joriz Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Vanuit de command interface in windows of in linux. Typ is in een linux command-prompt mysql Dan kan je inloggen in je mysql server en commando's uitvoeren. Zoek eerst even wat commando's op internet voordat je hele databases gaat aanpassen. Reageren
Timb0 Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Bedankt, ik heb dat werkent gekregen bij een vriend van mij die dit probleem ook had. Maar ik heb Windows. Ik ben nu momenteel bezig met de oplossing van juul, dus hem opnieuw installeren. Reageren
Timb0 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Het is me gelukt . Bedankt voor al jullie hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.