Jorge_F Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 En ook deze tutorial is uiteraard toegevoegd aan de Master Tutorial List Nice work Big Bear, keep on doing this . Reageren
TommieguN Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Het is op zich wel een goede tutorial. Alleen een beetje basis. Kan je ook een tutorial maken over wat uitgebreiderde heuvels, zoals met hoge en lage toppen (denk een beetje aan de Mont Blanc, die heeft ook hogere en lagere delen). Mijn idee is namelijk om een pitoresk (dat betekent schilderachtig, dus echt zo'n typisch idee van een bergdorp)dorp in de bergen te maken. Waarom? Omdat het, in mijn opzicht, veel sfeer heeft, en je maakt er een (gemodificeerd) spel uniek mee. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Zelfde Techniek toepassen, alleen nu moet je met meerdere Planes werken, n die later in elkaar zetten zoals een puzzelstu, ik ben nu bezig met dingetjes die lijken op aspecten uit de Call of Duty 2 Multiplayer Maps Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.