blackdeath31 Geplaatst: 30 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2004 Ik had een vraag ik heb mta en heb een eigen server maar ik moet een poort loszetten zodat die server in ase komt zodat andere mensen erin kunnen maar ik heb geen flauw idee hoe en waar ik dat kan doen dus wie kan me helpen alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 30 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2004 Dan ga je naar je ASE en dan druk je op: Insert (op je toetsenbord) en dan vul je de nodige gegevens in! Indien de server ook voor anderen is vink dan: Private Server (not visible for other users) uit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 30 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2004 Dat is niet wat ie weten wilt, hij wil weten hoe hij een poort open kan zetten voor internet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackdeath31 Geplaatst: 30 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 september 2004 Jah ik moet niet dat weten maar gewoon poorten loszetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.