Thomaz Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 hallo ik heb een save game gedownload en hij staat op men psp maar hoe moet ik hem loaden help aub zo snel mogelijk Reageren
Advancegta Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) hallo ik heb een save game gedownload en hij staat op men psp maar hoe moet ik hem loaden help aub zo snel mogelijk gewoon in het menu van je psp load game zoekewn of hep je hem niet in de goede map geplaatst? Bewerkt: 12 april 2006 door advancegta Reageren
Big Boss Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) je moet de map van de 'oude' savegame vervangen door de nieuwe er in de plaats te zetten. */PSP/SAVEDATA => vervang ULES00151S** * = Driveletter van je PSP ** = nummer van het saveslot (bv. ULES00151S4 = slot 4 ) Succes verder! ps. Welkom op het Forum, Thomaz! Bewerkt: 13 april 2006 door Big Boss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.