Jump to content

Toreno's Last Flight (Toreno!)

Recommended Posts

Geplaatst:

In de missie Toreno's Last Flight ging iemand naar de helikopter

en je moest hem kapot m,aken met RL

Maar was het Toreno Die in De Heli ging

Geplaatst:

Nee, dat was Toreno niet. In de volgende missies zoals Vertical Bird heb je weer een gesprek met hem. Dat betekend dat hij nog leeft, ik weet niet precies wie er dan in de helicopter zat. Maar dit kon ik je wel vertellen ;)

Geplaatst:
Nee, dat was Toreno niet. In de volgende missies zoals Vertical Bird heb je weer een gesprek met hem. Dat betekend dat hij nog leeft, ik weet niet precies wie er dan in de helicopter zat. Maar dit kon ik je wel vertellen ;)

Dacht CJ dat Toreno in de Heli zat??

Geplaatst:

Nergens tijdens die missie zie je toreno in een helikopter stappen, dus volgens mij zat hij er helemaal niet in.

Blijkbaar niet, want anders zou hij niet meer springlevend zijn. :-)

Ja dat dacht CJ dus, tot Toreno weer voor zijn neus stond in de missie high jack. Je ziet hem ook verschieten alsof hij een geest ziet. :-)

Geplaatst: (bewerkt)
Nergens tijdens die missie zie je toreno in een helikopter stappen, dus volgens mij zat hij er helemaal niet in.

Blijkbaar niet, want anders zou hij niet meer springlevend zijn. :-)

Ja dat dacht CJ dus, tot Toreno weer voor zijn neus stond in de missie high jack. Je ziet hem ook verschieten alsof hij een geest ziet. :-)

ooo

jah ik zag hem ook tijdens Vertical Bird

Maar Ik dacht ervan en ik snapte het niet zo goed

dus ik zij ik maak maar een topic van

Bewerkt: door Dago58x
Geplaatst:
Van wie kreeg je trouwens die informatie dat Toreno in die helikopter zou zitten??

Volgens mij van niemand. Alleen de titel van de missie zegt het al. 'De laatste vlugt van Mike Toreno', (Toreno's last flight). Ik dacht zelf ook dat hij daar altijd inzat, maar later op de storeline hoor je weer wat van hem. Beetje vreemd :bonk:

Geplaatst:

je hoort het van woozie dat toreno er in zit maar het is eigenlijk een rekruut die op toreno lijkt voor de zekerheid als cj hem zou zien

Geplaatst:

En In de missie Pier 69 VLiegde Toreno Naar Pier 69

En toen gooide Ryder een Rookbom en toen ging toreno weer weg

Geplaatst:

Van wie kreeg je trouwens die informatie dat Toreno in die helikopter zou zitten??

Volgens mij van niemand. Alleen de titel van de missie zegt het al. 'De laatste vlugt van Mike Toreno', (Toreno's last flight). Ik dacht zelf ook dat hij daar altijd inzat, maar later op de storeline hoor je weer wat van hem. Beetje vreemd :bonk:

Er zit een grapje in de missie waaraan je -meteen- kan merken dat hij nog leeft: als je de heli opblaast en de missie haalt staat er 'Its impossible Toreno survived that fireball' een paar missies terug wordt precies hetzelfde over CJ gezegt, [hoogmoed]Dus ik had het meteen al door. [/hoogmoed]

Geplaatst:

het is een beetje een vage missie want veel later krijg je hem weer aan de telefoon daar zat volgens mij z.n handlanger in

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...