bronzenknieschijf Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 hoi ik heb et gevoel dat hoe meer kilometers je maak met zwemmen rennen en fietsen hoelanger ej et kan sprinten ook al is je stehima helemaal vol... kan eimand dat bevestigen en zeggen waneer ej et langst kan sprinten bij hoeveel miles je dat heb... of is dit nei zow:P reageer maar groetjes BKS Reageren
gta_rulez Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Je kan gewoon het langst rennen, zwemmen fietsen etc als je stamina helemaal vol is en niet te veel vet hebt. Als je stamina vol is heeft het geen zin om door te trainen. Reageren
Dago58x Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) En als je het weet JE Muscle moet hoger Dan wodt je mannetje Steeds Sterker Dus gaan naar de Gym Om je Muscle En je Stamina Te VErhogen Bewerkt: 12 april 2006 door Dago58x Reageren
bronzenknieschijf Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2006 jah dat weet ik alemaal maar als je alles al heb getraind.. gene vet hoogste stehima hoogste spieren.... en ej gaat egwoon rennen en kilometers maken.... lijkt het net alsof hij steeds langer kan doorgaan.... Reageren
Svenie Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) Heb je de robbery missies mischien gedaan.Als je deze hebt gedaan kan cj oneindig blijven sprinten.Maar het hangt ook veel van je fat,stamina en muscle af. Bewerkt: 12 april 2006 door svenie Reageren
Dizzee Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Heb je de robbery missies mischien gedaan.Als je deze hebt gedaan kan cj oneindig blijven sprinten. Hoe kom je daar bij? :-) In SA is er geen mogelijkheid om oneindig te kunnen sprinten. Dat is enkel in de vorige delen. Zowel muscle als vet heeft een werking op hoelang je kan sprinten. Je kan het langste en snelste blijven sprinten als je geen vet en geen muscle hebt en wanneer je stamina helemaal vol is. Hoe meer je loopt/fietst/beweegt, heeft volgens mij geen effect op het langdurig sprinten. Reageren
bronzenknieschijf Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2006 neej dat is het nie.. t is van hoe meer kilometers je doe (bij stas en dan archifenment ofzow kan je dat zien) hoe langer je kan blijven sprinten.. >>> Door Dizzee: Daar gaf ik ook antwoord op. Volgens mij is dit dus niet zo, kijk naar de laatste zin in mijn vorige post. <<< Reageren
Svenie Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) Heb je de robbery missies mischien gedaan.Als je deze hebt gedaan kan cj oneindig blijven sprinten. Hoe kom je daar bij? :-) In SA is er geen mogelijkheid om oneindig te kunnen sprinten. Dat is enkel in de vorige delen. Zowel muscle als vet heeft een werking op hoelang je kan sprinten. Je kan het langste en snelste blijven sprinten als je geen vet en geen muscle hebt en wanneer je stamina helemaal vol is. Hoe meer je loopt/fietst/beweegt, heeft volgens mij geen effect op het langdurig sprinten. Ok,ik ben vandaag slecht bezig .Ik haal echt alle gta's door elkaar. Mijn excuses ervoor. >>> Door Dizzee: Geeft niet, iedereen maakt wel eens een foutje. <<< Bewerkt: 12 april 2006 door Dizzee Reageren
Rullez Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 beetje rare spelling maar nou ja dat zijn gewoon je skills des tehoger des te langer je het kan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.