Jump to content

rennen enzow

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi ik heb et gevoel dat hoe meer kilometers je maak met zwemmen rennen en fietsen hoelanger ej et kan sprinten ook al is je stehima helemaal vol... kan eimand dat bevestigen en zeggen waneer ej et langst kan sprinten bij hoeveel miles je dat heb... of is dit nei zow:P

reageer maar :bonk:

groetjes BKS

Geplaatst:

Je kan gewoon het langst rennen, zwemmen fietsen etc als je stamina helemaal vol is en niet te veel vet hebt.

Als je stamina vol is heeft het geen zin om door te trainen.

Geplaatst: (bewerkt)

En als je het weet JE Muscle moet hoger

Dan wodt je mannetje Steeds Sterker

Dus gaan naar de Gym

Om je Muscle En je Stamina Te VErhogen

Bewerkt: door Dago58x
Geplaatst:

jah dat weet ik alemaal maar als je alles al heb getraind.. gene vet hoogste stehima hoogste spieren.... en ej gaat egwoon rennen en kilometers maken.... lijkt het net alsof hij steeds langer kan doorgaan....

Heb je de robbery missies mischien gedaan.Als je deze hebt gedaan kan cj oneindig blijven sprinten.Maar het hangt ook veel van je fat,stamina en muscle af.:)

Bewerkt: door svenie
Geplaatst:
Heb je de robbery missies mischien gedaan.Als je deze hebt gedaan kan cj oneindig blijven sprinten.

Hoe kom je daar bij? :-) In SA is er geen mogelijkheid om oneindig te kunnen sprinten. Dat is enkel in de vorige delen.

Zowel muscle als vet heeft een werking op hoelang je kan sprinten. Je kan het langste en snelste blijven sprinten als je geen vet en geen muscle hebt en wanneer je stamina helemaal vol is.

Hoe meer je loopt/fietst/beweegt, heeft volgens mij geen effect op het langdurig sprinten.

Geplaatst:

neej dat is het nie.. t is van hoe meer kilometers je doe (bij stas en dan archifenment ofzow kan je dat zien) hoe langer je kan blijven sprinten..

>>> Door Dizzee: Daar gaf ik ook antwoord op. Volgens mij is dit dus niet zo, kijk naar de laatste zin in mijn vorige post. ;)<<<

Heb je de robbery missies mischien gedaan.Als je deze hebt gedaan kan cj oneindig blijven sprinten.

Hoe kom je daar bij? :-) In SA is er geen mogelijkheid om oneindig te kunnen sprinten. Dat is enkel in de vorige delen.

Zowel muscle als vet heeft een werking op hoelang je kan sprinten. Je kan het langste en snelste blijven sprinten als je geen vet en geen muscle hebt en wanneer je stamina helemaal vol is.

Hoe meer je loopt/fietst/beweegt, heeft volgens mij geen effect op het langdurig sprinten.

Ok,ik ben vandaag slecht bezig :N .Ik haal echt alle gta's door elkaar. :? Mijn excuses ervoor. :)

>>> Door Dizzee: Geeft niet, iedereen maakt wel eens een foutje. :D<<<

Bewerkt: door Dizzee

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...