Jump to content

Topictags

Recommended Posts

Geplaatst:

Het leek me handig om een topic te maken over de topictags, de [TAG]-dingen die voor de topictitel staan. Zo krijg je een beetje meer eenheid in de topicnamen :).

Allereerst is het gebruik van de [sA-MP]-tag nu overbodig, we hebben er tenslotte nu een heel nieuw subforum voor :D. Misschien is het handig om een aparte tag voor gamemodes, de [GMM]-tag. Deze tag kun je natuurlijk uitbreiden met andere subtags, de beste lijken mij [bETA|GMM], [FIN|GMM] en [WIP|GMM]. Genoeg over de gamemodes, door naar de tutorials. [TUT] is de tutorial hoofdtag, natuurlijk is die ook uit te breiden met subtags. De beste lijken me [MINI|TUT] en [GMM|TUT] (in zo'n tut leer je hoe je een complete gamemode kunt maken). Verder heb je nog de "code snippets", de beste tag daarvoor lijkt me [CDS]. Ik weet voor [CDS] zo geen subtags, maar misschien iemand anders wel.

Wat vinden jullie hiervan? Heb je betere/extra tags? Grijp naar de reactieknop :).

Geplaatst:
[script] of [Tutorial]-tags zijn beter denk ik. [TUT] is zo kortaf...

Dat is waar, maar [Tutorial] is zo lang, en dat is misschien wat onhandig voor de mensen met een lage schermresolutie.

Geplaatst:

Dat is waar, maar [Tutorial] is zo lang, en dat is misschien wat onhandig voor de mensen met een lage schermresolutie.

Oke als ik zei: "[TutorialOfIetsInDeBuurt]" dan snap ik het nog wel over lage schermresoluties. Maar gewoon [Tutorial]-tag kan makkelijk. Waarom bespreken wij dit soort dingen nou nooit over MSN?!

Geplaatst: (bewerkt)

Oke als ik zei: "[TutorialOfIetsInDeBuurt]" dan snap ik het nog wel over lage schermresoluties. Maar gewoon [Tutorial]-tag kan makkelijk. Waarom bespreken wij dit soort dingen nou nooit over MSN?!

Omdat ik vergeet me aan te melden op MSN :D. En ik moet een proefwerk leren, en als ik ga MSN'en komt daar nooit wat van terecht :puh:.

Allerlei mensen die me dingen vragen...

Edit: en dan willen mensen graag nog een subtag erbij doen, maar dat moet dan ook gelijk een lange zijn (meestal). Dus dan krijg je iets van [Tutorial|Onderwerp] ofzo, en dat is wel lang :puh:.

Bewerkt: door JGuntherS

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...