W Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Hebben jullie het ook dat GTA SA soms crasht en dat je PC dan niks meer doet? Ik vind dat echt zo irritant! Dan staat ineens je beeld stil en reageert je PC nergens meer op. Mijn systeem eigenschappen zijn toch echt hoger dan de aanbevolen systeemeisen. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) Dit kun je eigenlijk beter in SA hardware problemen zetten. (Ja, Dizzee, je hebt weer wat te doen ) Maar crashen kan heeeel veel oorzaken hebben. Het beste waar je mee kan beginnen, is je dvd rom schoonmaken en SA opnieuw installeren. Voor meer oplossingen kun je het beste in het SA hardware problemen forum rondkijken. Veel succes! >>> Door .Levi.: Is het goed als ik het ook mag verplaatsen en niet alleen Dizzee. Moved to Hardware.<<< >>> Door Dizzee: Duidelijk dat ze mij liever zien he .Levi. <<< Bewerkt: 12 april 2006 door Dizzee Reageren
SummerBase Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) Dit kan verschillende oorzaken hebben; een verkeerde instalatie. Het kan een fout in een bestand zijn. Bijvoorbeeld main.scm; je kan deze downloaden hier. Je kan hem opnieuw instaleren en hopen dat het verholpen is. Je computer kan overbelast zijn met download/msn/andere programma's. Zet deze ook uit voordat je gaat spelen. Kun je echt geen oplossing meer vinden gebruik CrashKiller deze sluit Gta af op het momment als je op F5 drukt. Edit: Flying Dutchman was me voor. Bewerkt: 12 april 2006 door SummerBase Reageren
W Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2006 wtf is crashkiller en waar biets ik het Reageren
ZOrange Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 hij zegt toxh wat het is! Als je pc crasht dan druk je op F5 en stopt hij met crashen Reageren
ikt Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Hebben jullie het ook dat GTA SA soms crasht en dat je PC dan niks meer doet? Ik vind dat echt zo irritant! Dan staat ineens je beeld stil en reageert je PC nergens meer op.Mijn systeem eigenschappen zijn toch echt hoger dan de aanbevolen systeemeisen. Mijn doet het ook steeds hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.