Grove St. Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 He, Ik zoek voor men site die eraan zit te komen een Nieuws venster, die met een code in de site kan gemonteerd worden. Je moet de kleur kunnen aanpassen naar website kleur. Ik wil dat alleen de crewleden iets kan schrijven bijv. Daniel Craig nieuwe james bond, en dan een korte beschrijving en dan een link met 'lees verder'. Alvast bedankt Reageren
Grove St. Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Hmmmmm... niemand die het weet? Reageren
Crifox Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Neem eens een kijkje bij CuteNews, je kan het gemakkelijk installeren en intregeren in je PHP site. Je hebt geen mysql nodig, alleen maar php Link Ook zou je eens kunnen denken over een Content Managing System, wat een stuk makkelijker is om aan te beginnen dan ''php scripts intregeren''. Hopelijk kom je er zo uit, veel succes ! Reageren
Grove St. Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Bedankt Crifox voor de info. Ik zelf snap niet wat je zegt, maar ik ken iemand die het wel snapt Ik kan deze info zeker gebruiken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.