Jump to content

SubForum - Vragen & Opmerkingen

Recommended Posts

Geplaatst:

mag ik ook weten waar dat lijstje staat :Y

en dat topic naam was toch

signature

graphics team aanvraag

• Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• .Levi.

16

• Ferre

6

• Tunix

5

• ASPHALT

4

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
mag ik ook weten waar dat lijstje staat :Y

en dat topic naam was toch

signature

graphics team aanvraag

Dat lijstje gebruik je om jou wens duidelijk te maken. En de titelbeschrijving was andersom: Aanvraag - Graphics Team. Dus achter Rand zet je wat voor een rand je om de signature wil, enz enz enz

Geplaatst: (bewerkt)

aanvraag

graphics team

Type: Signature

Stijl: Gears of war

Grootte: 500x150

Afbeelding:gears of war of als da niet gaat klik

Kleuren: Zwart, Rood, Boardeau Rood,donker

Render: /

tekst: mattiejj(met rood lettertype als dat kan,beetje ruw lettertype)

rand:rood,2px

is dit ongeveer goed??

dus,zou ik dit kunnen posten??

Bewerkt: door mattiejj

De titel is nog verkeerd, en het lijstje staat wat door mekaar heen (niet dat het veel uitmaakt). Maar voor de rest is hij goed :)

Edit: @ hieronder, zo is hij goed.

Bewerkt: door Ferre

zo de titel dan

signature

aanvraag-graphics team

type:signature

stijl: gears of war

grootte: 500 x 150

afbeelding:klik enklik

tekst: mattiejj(met rood,heftig lettertype)

rand:rood 1 of 2 px(wat het mooist is)

kleuren:zwart,rood,bordaux rood,donker

render: -

zo goed dan??

kan ik hem zo posten??

>>> Door .Levi.: Zoals Ferre al zegt in zijn vorige post met de woorden "Edit: @ hieronder, zo is hij goed." lijkt mij het duidelijk. Het is klaar voor gebruik! ;) <<<

@.levi. sorry.. ik had alleen onder mn post gekeken voor de reactie

ik heb hem nu Aangevraagd,maar -mathijs- is er vanaf 3 juli mee bezig en ik heb hem een paar PB gestuurd,maar hij geeft geen reactie

Bewerkt: door mattiejj
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Effe een vraagje, ik zie wel altijd dat er altijd requests worden gedaan door Graphics Team, maar als je iets wilt aanvragen ben je tog niet verplicht om dat bij Graphics Team te doen? Als je bijv. wilt dat iemand buiten het Team je aanvraag kan doen vind ik eigenlijk dat dat eigenlijk ook moet kunnen... (Sorry als ik het verkeerd begrepen heb en niet klopt wat ik zeg)

Geplaatst:
Effe een vraagje, ik zie wel altijd dat er altijd requests worden gedaan door Graphics Team, maar als je iets wilt aanvragen ben je tog niet verplicht om dat bij Graphics Team te doen? Als je bijv. wilt dat iemand buiten het Team je aanvraag kan doen vind ik eigenlijk dat dat eigenlijk ook moet kunnen... (Sorry als ik het verkeerd begrepen heb en niet klopt wat ik zeg)

Ik snap wat je bedoelt, ik zal in de regels wel zetten dat je ook aan NON - Team iets kan aanvragen. Het probleem was alleen dat het Graphics Team niet kon zien aan wie lid iets aanvroeg. Daarom gebruiken ze het (Fout! lijstje).

Ik zal in de regels zetten dat leden die iets willen aanvragen waar iedereen op kan reageren, Aanvraag - NON Team in hun Titelbeschrijving moeten zetten. Waar het omgaat wat ze aanvragen zetten ze gewoon in de echte titel zoals gewoonlijk.

Geplaatst:
Aan wie kan ik het mijn aanvraag doen als het over een bewegende Avatar gaat?

ASPHALT :cya:

Dat lijkt me niet echt een aanvraag die geschikt is voor het Render Team. :puh: Het Graphics Team 06 is wel een geschikt team voor een animatie-avater.

Je kan natuurlijk ook een NON - Team - aanvraag doen. Op zo'n aanvraag kan iedereen op het forum besluiten jouw aanvraag te doen. Lees wel eerst even de ===>regels, die hier te vinden zijn<=== door, zodat je geen fouten in je aanvraag maakt. ;)

Geplaatst:
Jammer dat het hier zo uitgestorven is :-( . Ik zie nog veel open topic's.

Jammer is het wel, maar wij kunnen ook weer niet eisen dat het team ze nu 1, 2, 3 moeten maken. Ook al is het meestal binnen 3 dagen klaar, het is vakantie en dan heeft niet iedereen echt veel tijd en ik geef ze daar groot gelijk in. Als iemand een berichtje heeft gezet van "Ik doe hem wel" en het is na een week bijvoorbeeld nog niet gedaan, pb die gene even en vraag of hij het niet vergeten is. Als die gene echt geen tijd meer heeft dan zet je even in je topic dat iemand anders hem kan doen.

Door de vakantie periode is het team gewoon iets minder actief, en dat gebeurt eenmaal, niks aan te doen.

Jammer dat het hier zo uitgestorven is :-( . Ik zie nog veel open topic's.

Jammer is het wel, maar wij kunnen ook weer niet eisen dat het team ze nu 1, 2, 3 moeten maken. Ook al is het meestal binnen 3 dagen klaar, het is vakantie en dan heeft niet iedereen echt veel tijd en ik geef ze daar groot gelijk in. Als iemand een berichtje heeft gezet van "Ik doe hem wel" en het is na een week bijvoorbeeld nog niet gedaan, pb die gene even en vraag of hij het niet vergeten is. Als die gene echt geen tijd meer heeft dan zet je even in je topic dat iemand anders hem kan doen.

Door de vakantie periode is het team gewoon iets minder actief, en dat gebeurt eenmaal, niks aan te doen.

Maar nu de vakantie wordt het denk je wel weer wat actiever?

Ook i.v.m. mijn eigen aanvraag :puh:

>>> Door .Levi.: In mijn vorige post zeg ik juist dat het met de vakantie wat minder actief wordt, omdat vele leden weggaan op vakantie of meer buiten willen zijn etc. Je zult dus gewoon rustig moeten afwachten.<<<

Bewerkt: door .Levi.
  • 2 weken later...

hej ik zit eigenlijk met een vraag en ik weet niet of hier wel kan/mag posten maar het is eigenlijk ook wel aanvraag maar gaat over de signature, je handteking je mag nu maar 1 en bij veel andere zoals www.gamerender.com zie je stuk of 3 - 4 handtekeningen zou dat hier ook kunnen ?

Bewerkt: door wastelander
Geplaatst:
hej ik zit eigenlijk met een vraag en ik weet niet of hier wel kan/mag posten maar het is eigenlijk ook wel aanvraag maar gaat over de signature, je handteking je mag nu maar 1 en bij veel andere zoals www.gamerender.com zie je stuk of 3 - 4 handtekeningen zou dat hier ook kunnen ?

Nouja, eigenlijk is dit niet het juiste topic voor deze vraag, maar ik kan me ook niet zo 1,2,3 bedenken waar je dit wel kan stellen..

In principe mag je wel meerdere afbeeldingen in je signature plaatsen, zolang ze bij elkaar maar niet boven het toegestane limiet van 500x150pxl en 100kb komen. Bovendien is dit natuurlijk geen graphicsforum, wat bij gamerenders wel het geval is.

Een signature is bedoeld om jezelf herkenbaar te maken op het forum, plus dat je in zekere zin je sigs kan showen.

De reden dat de regel van 500x150pxl en 100kb is ingevoerd om de server niet te zwaar te belasten, plus dat de mensen met een wat minder snelle verbinding nog probleemloos op het forum kunnen blijven surfen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...