Froop Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) Graag tips wat ik kan verbeteren. Ik ben nogal moe dus ik vind hem zelf niet echt helder. Bewerkt: 12 april 2006 door Froop Reageren
RonaldVC Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Het is wel een mooi rustige sig. Nou ben ik geen fan van The Game, maar dat moet de beoordeling niet in de weg staan.. Ik vind het geweldig hoe je je naam verwerkt hebt in de sig, helemaal toppie . Jammer vind ik de letters van "Game", het font is wel goed maar ik had het niet dubbel gedaan. Die rechterkant is een leuk detail, maar misschien was een ander "fragment" van de render mooier geweest. Een deel van het gezicht wellicht? Ik denk dat dat iets mooier is. Over de achtergrond kan ik weinig zeggen, die past gewoon goed bij de render.. Rate 8/10. Reageren
Froop Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 V2: Tekst op de arm is veranderd. @ronald: Als de tekst 'game' alleen staat is het wat plain. Reageren
Silverwing Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Zulke sigs moeten ook niet bomvol staan. Ik vindt het groen van de achtergrond niet zo goed passen bij de render. De rechterkant is wel een leuk idee maar je kan beter het hoofd van The Game gebruiken ipv een deeltje van zijn elleboog. De tekst is heel erg goed ingewerkt, zeker op de arm. 8.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.