Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ook ik heb na aanleiding van de tragische dood, en een verlies voor de hele hip-hop wereld wat in elkaar gedraaid... (Proof dus)

ProofR.png

Een hele simpele, direct gemaakt nadat ik het nieuws hoorde.

EmProof.png

Deze heb ik gemaakt toen ik wat met effecten zat te spelen, en ik net als Levi ook een Em & Proof sig wou maken dus bedankt voor de inspiratie mate... ;)

Tribute2Proof.png

Gemaakt na aanleiding van een nieuwe freestyle die ik van Proof heb gevonden.

Rates? :)

Geplaatst:

Ik zie dat je ook reacties geeft in een ander topic en dan verdien jij ook wat reacties. ;)

Eerst over al de sigs samen. Als je de button bij Photoshop voor het lettertype gebruikt (weet ff niet hoe dat heet :puh:) Staat daar boven dan None? Zo ja , zet hem op smooth , vele betere tekst.

1# : Ik vind hem eigenlijk gepast voor een dood.. 7/10

2# : Maak de sig wat uitstralender ;) Voor de rest is hij ook gepast..

3# : Achtergrond vind ik niet mooi :-/ Probeer is een zwarte background en achter de render , wit brush gebruiken. Zodat hij uitstraalt. ;)

Maak je die dingen met Photoshop? Wat ik weet het niet zeker , anders had ik je wat meer uitleg gegeven. :engel:

Geplaatst:

Dank voor al je rates en commentaar ik doe dit idd met Photoshop dus kom maar op met al je tips.. :engel:

Geplaatst:

*zucht* :puh:

Ten eerste ; waar is je border?

Doe Select -> Select All | Edit -> Stroke : 1px black , inside. Als je het nog niet wist is dat altijd handig. :engel:

Bij de tekst zoals ik al zei :

Eerst over al de sigs samen. Als je de button bij Photoshop voor het lettertype gebruikt (weet ff niet hoe dat heet :puh: ) Staat daar boven dan None? Zo ja , zet hem op smooth , vele betere tekst.

En moet het wat beter Kwaliteit aan de render te brengen. Selecteer de render layer , ga naar Filter -> Blur -> Gaussian Blur. Vervolgens meteen naar Edit -> Fade Gaussian Blur doen. Doe dan op overlay als hij niet goed is verlaag je opacity. Op het scherm van Fade Gaussian Blur ! Tip : Je kunt ook lighten kiezen , dan geeft het een betere uitstraling _O_ Maar bij deze moet je wel de opacity verlagen.

Verdere tips komen later nog wel is , heb ff geen zin meer om te typen.. :{

Geplaatst:

Maak gebruik van Layer - New Adjustments Layer - Curves, Levels, Gradient Map, Brightness & Contrast en nog een paar andere onder dat menu. Combineer dat met Synchro zijn tips en je creërt al aardig wat diepte in je sigs.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...