Jump to content

Premium of Core Versie?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil een Xbox 360 gaan kopen alleen weet ik niet of ik die van 300 euro haalt of van 400 ... kunnen jullie mij helpen kiezen

Geplaatst:

Dit is natuurlijk eigenlijk iets wat je op het einde helemaal zelf moet beslissen.

Hier heb je een hele site over de core versie:

http://www.xboxcore.com/

Over de premium kon ik niet echt een apparte site vinden helaas.

Als ik zou moeten kiezen, zou ik denk ik voor de premium gaan.

Die heeft namelijk veel meer dingen, zoals een headset, wireless controller, Xbox-Live gratis voor een maand...

En met de Xbox core versie heb je dat allemaal niet, alleen een wired controller.

Dus ik zou voor de premium gaan, maar nogmaals, het is en blijft de keuze van jouw! :Y

Geplaatst:

Beste Seductive,

Ik heb even rond gekeken op www.xbox.nl en op verwante sites.

En ik zelf kwam tot de conclusie dat de duurdere variant een betere keus is. Kijk zelf maar:

boxxbox360prosystem.jpgboxxbox360coresystem.jpg

Xbox™ Pro systeem Xbox™ Core systeem

Zoals je kunt zien heeft het Pro systeem een draadloze controller en heeft het core systeem een ouderwets draadje. Ook ziet de look en feel er veel beter uit, in tegendeel van het coresysteem. Ik zeg niet dat het core systeem een dom/stom en lelijk apparaat is: maar je kan er gewoon minder mee.

Xbox™ 360 Pro:

• Draadloze controller
  • Beter look & feel
  • Meer mogelijkheden
  • Hardeschijf

Xbox™ 360 Core:

• Draad controller

Vegelijking qua inhoud:

packagingxbox360prosystem.jpgpackagingxbox360coresystem.jpg

Xbox™360 Pro systeem Xbox™360 Core systeem

Zoals je kan zien zit er in de verpakking van de Xbox360 Pro, meer extra's meer mogelijkheden.

De core versie zit er maar wat kaal bij; daarom gaat mijn stem ook uit naar: Xbox™ 360Prosysteem.

Dit bericht is voor een groot gedeelte gericht op mijn mening, de informatie is door microsoft zelf vrij gegeven op hun xbox site.

Geplaatst:

als je dagelijks elke dag op de pc zit en helemaal verslaafd bent aan gamen. het scheeld maar 100 euro terwijl ik heb gehoord dat de pro versie tog veel verschil heeft.

maar het is idd wat froodooo al zij helemaal je eige beslissing.

Geplaatst:

De Premium is inclusief allemaal extra's.

Als je de core koopt, en later demo's wil gaan downloaden, en dus een harde schijf nodig hebt ben je weer 100 euro kwijt.

Dus ik zou voor de Premium gaan, dat bespaart je (later) weer een hoop geld!

Geplaatst:

Bedankt allemaal... ik zou zelf ook graag natuurlijk die premium versie halen... het probleem is alleen ik heb op dit moment 0,0 euro als ik de core versie neem heb ik em sneller

Geplaatst:

CORE! Dikke affzetterij... Bij de pro krijg je stuff waar ik van denk wat moet je ermee. :bonk: Je gaat toch niet €100,- extra uitgeven voor en controller zonder draad etc...

Geplaatst:
CORE! Dikke affzetterij... Bij de pro krijg je stuff waar ik van denk wat moet je ermee. :bonk: Je gaat toch niet €100,- extra uitgeven voor en controller zonder draad etc...

Me broer zegt precies hetzelfde, maar geloof me Draadloze controllers zijn zo handig... en zeker bij mij want ik heb 2 honden en dit heb ik met me ps2; *zit lekker GTA te spelen* *de bel gaat* *honden rennen snel naar de deur maar blijven hangen achter het draad* *ps2 valt op de grond* ... wat als dat gebeurt met me xbox360? beetje zonde he

Geplaatst:

Ik vind de PS, Xbox en de Nintendo allemaal afzetterij, je gaat toch geen 300/400 euro voor ziets betalen, daar heb je bijna een nieuwe PC voor, en die spellen en assecoires, echt afzetterij, ik snap niet dat mensen dit kopen, meot je is kijken wat je allemaal met 300 euro kan...

Geplaatst:
Ik vind de PS, Xbox en de Nintendo allemaal afzetterij, je gaat toch geen 300/400 euro voor ziets betalen, daar heb je bijna een nieuwe PC voor, en die spellen en assecoires, echt afzetterij, ik snap niet dat mensen dit kopen, meot je is kijken wat je allemaal met 300 euro kan...

Een nieuwe console zoals de Xbox360 is beter dan een nieuwe PC van een paar duizend euro dus dat zou ik nie te hard zeggen.

Geplaatst:

Een xbox360 is alleen bedoelt om te gamen natuurlijk, en/of een film te kijken.

Een computer kun je voor veel meer dingen gebruiken; en het gaat er bij mij niet in dat een console van 300 á 400euro beter is dan een pc systeem van meer dan 1500euro bijvoorbeeld. Met een pc kan je ook meer: mods/hacks(gamehacks) en extra hulpmiddelen.

Dat heb je dus niet met een xbox 360, dus je kan de computer niet met een game console vergelijken. Trouwens het argument dat de Xbox360 Pro beter is omdat hij een draadloze controller heeft; ben ik het totaal mee eens, het is ook een stuk confort dat je mee neemt. Lekker op de bank zitten zonder draden. :cya:

Geplaatst:

Voor 300 euro heb je inderdaad een hele goede windows 98

Ik zou voor de Premium gaan. Iedereen heeft het hier over steeds over draadloze controllers, maar het belangrijkste verschil is dat de Premium een harde schijf heeft en Core niet. In toekomstige games zal een harde schijf vereist zijn, dus die kun je niet spelen als je geen harde schijf hebt. Dan moet je hem er bij kopen voor 100 euro, terwijl je nu ook meteen de Premium kunt kopen voor 100 euro extra. Dan krijg je er ook nog wat andere dingen bij, zoals draadloze controllers e.d.

Geplaatst:

Goed, want ik zelf zou als ik over het geld beschikte en dolgraag een 360 wou, had ik die ook genomen.

Geplaatst:

Ik had nog een vraagje, ik heb een xbox heb oblivion gespeeld enz allemaal heel leuk maare nu wil ik xbox live ff kijken hoe dat is enz, hij heeft wel verbinding met internet maaaaar...... dat ding vraagt dan om een update te downloaden anders kan je niet spelen dus als ik die update wil downloaden doet ie het niet en zegtie Can't update xbox live ofzo iets

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...