Jump to content

Waar moet je een save game plaatsen

Recommended Posts

Geplaatst:

je gaat naar mijn ducumenten. vervolgens zet je hem in de map userfiles van gta san andreas.

veel suc6 :bier:

Geplaatst:

Als ik hem daar neer zet lukt het wel maar als ik hem opstart lukt ie niet probeer zelf een ik bedoel niet boos :)

Geplaatst:
Als ik hem daar neer zet lukt het wel maar als ik hem opstart lukt ie niet probeer zelf een ik bedoel niet boos :)

welke savegame heb je dan? als je hem daar neerzet vraagtie of hij hem over wil plakken. dan klik je op ja en zou hij het gewoon moeten doen. dan zou je in san an, load game kunne klikken. dan kun je daar een savegame opstarte.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik voeg mij wel even aan dit topic toe:

Een savegame kan maar een aantal namen hebben in het precies 8.

Je neemt bijvoorbeeld: GTASAsf1.b (savegame met slotje 1), zo kun je door gaan tot slotje 8.

Als je dit bestand hebt plaats je hem in;

StartMijn documentenGTA San Andreas User Files.

Daarna start je SanAndreas en kies je bij load game het door jou gekozen slotje, in mijn voorbeeld slotje 1.

Werkt dit niet beschrijf dan duidelijk het probleem, anders komen we er nooit uit :cya:

Edit: San_andreas was me voor.

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

wat is slotje :slotje: ja dit wat bedoel je met slotje ik zet hem in user files en dan doet ie het niet

Geplaatst: (bewerkt)

Eej,

Plaats het zo. Maak van bestandnaam de naam, Bijv. GTASAsf1.b.

De 1 kan je veranderen in cijfers 1 t/m 8.

Ze bedoelen met slotje kijken waar nog een savegame kan. Zodat je niet over elkaar Saved. Er zijn 8 slotjes. Zijn die al vol zal je er een moeten verwijderen of andere naam geven en die later weer veranderen als je daar weer op wilt spelen.

SilverDust ;)

Bewerkt: door SilverDust
Geplaatst:

--------------------------------------------------------------------------------------------------

weten jullie ook een site met alle sava games

bijvoorbeeld

cj

big smoke

zo alles op een rijtje

zo website had ik laats nog weet niet meer help :(

Geplaatst:

Hey Fuffie,

Zeker weten wij die site. Op deze site staan alle save-games op een rijtje. Wil je bijvoorbeeld de missie FreeFall doen, dan moet je de savegame ervoor doen. De naam van de savegame geeft aan welke missie als laatst is gedaan.

Veel succes Fuffie :cya:

Geplaatst:
Hey Fuffie,

Zeker weten wij die site. Op deze site staan alle save-games op een rijtje. Wil je bijvoorbeeld de missie FreeFall doen, dan moet je de savegame ervoor doen. De naam van de savegame geeft aan welke missie als laatst is gedaan.

Veel succes Fuffie :cya:

oh kijk is aan, die is handig. daar was ik nou al weken lang naar opzoek. :Y

Geplaatst:

Deze sava game gebruik ik GTASAsf8.b ik heb hem verandert in achtje omdat er nog niets stond als ik erop klik dan komt er staan liberty city airport dat ie weer helemaal over nieuw begint kan iemand die save game testen plies :?:-(:duh:

Geplaatst:
Deze sava game gebruik ik GTASAsf8.b ik heb hem verandert in achtje omdat er nog niets stond als ik erop klik dan komt er staan liberty city airport dat ie weer helemaal over nieuw begint kan iemand die save game testen plies :?:-(:duh:

Bij mij komt deze savegame gewoon in the strip in Las Venturas. Weet je zeker dat je bij Load Game in GTA San Andreas de savegame kiest met de naam Saint Mark's Bistro

Geplaatst:

Hey Fuffie,

Ik weet het probleem. Jij zal waarschijnlijk een nieuwere versie van San Andreas hebben. Versie 2. Als je dan savegame's van die site die ik je hierboven gaf, begin je overnieuw. Want versie 2 kan geen savegame's laden van versie 1 en omgekeerd ook niet. Het enige wat je kan doen is:

1) Savegame's voor V2 downloaden. 2) Je spel downgraden. 3) De scripts verwisselen.

Ik vraag je ook om dit topic - post 2 - eens goed door te lezen, daar staat alles over V2 en hoe je moet downgraden. Als je de patch nodig hebt, dan kun je die in dit topic vinden.

Succes Fuffie. :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...