Fuffie Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Ik denk dat ik verkeerd zit sorry maar met een save game waar moet je die plaatsen Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 je gaat naar mijn ducumenten. vervolgens zet je hem in de map userfiles van gta san andreas. veel suc6 Reageren
Fuffie Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Als ik hem daar neer zet lukt het wel maar als ik hem opstart lukt ie niet probeer zelf een ik bedoel niet boos Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Als ik hem daar neer zet lukt het wel maar als ik hem opstart lukt ie niet probeer zelf een ik bedoel niet boos welke savegame heb je dan? als je hem daar neerzet vraagtie of hij hem over wil plakken. dan klik je op ja en zou hij het gewoon moeten doen. dan zou je in san an, load game kunne klikken. dan kun je daar een savegame opstarte. Reageren
SummerBase Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) Ik voeg mij wel even aan dit topic toe: Een savegame kan maar een aantal namen hebben in het precies 8. Je neemt bijvoorbeeld: GTASAsf1.b (savegame met slotje 1), zo kun je door gaan tot slotje 8. Als je dit bestand hebt plaats je hem in; Start -» Mijn documenten -» GTA San Andreas User Files. Daarna start je SanAndreas en kies je bij load game het door jou gekozen slotje, in mijn voorbeeld slotje 1. Werkt dit niet beschrijf dan duidelijk het probleem, anders komen we er nooit uit Edit: San_andreas was me voor. Bewerkt: 13 april 2006 door SummerBase Reageren
Fuffie Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 wat is slotje ja dit wat bedoel je met slotje ik zet hem in user files en dan doet ie het niet Reageren
SilverDust Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Eej, Plaats het zo. Maak van bestandnaam de naam, Bijv. GTASAsf1.b. De 1 kan je veranderen in cijfers 1 t/m 8. Ze bedoelen met slotje kijken waar nog een savegame kan. Zodat je niet over elkaar Saved. Er zijn 8 slotjes. Zijn die al vol zal je er een moeten verwijderen of andere naam geven en die later weer veranderen als je daar weer op wilt spelen. SilverDust Bewerkt: 14 april 2006 door SilverDust Reageren
Fuffie Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 -------------------------------------------------------------------------------------------------- weten jullie ook een site met alle sava games bijvoorbeeld cj big smoke zo alles op een rijtje zo website had ik laats nog weet niet meer help Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Hey Fuffie, Zeker weten wij die site. Op deze site staan alle save-games op een rijtje. Wil je bijvoorbeeld de missie FreeFall doen, dan moet je de savegame ervoor doen. De naam van de savegame geeft aan welke missie als laatst is gedaan. Veel succes Fuffie Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Hey Fuffie, Zeker weten wij die site. Op deze site staan alle save-games op een rijtje. Wil je bijvoorbeeld de missie FreeFall doen, dan moet je de savegame ervoor doen. De naam van de savegame geeft aan welke missie als laatst is gedaan. Veel succes Fuffie oh kijk is aan, die is handig. daar was ik nou al weken lang naar opzoek. Reageren
Rullez Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 in de map ucer file,s of zoiets Reageren
Fuffie Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2006 in de map ucer file,s of zoiets ja in mijn documenten en bedankt voor het hulp Reageren
Fuffie Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Deze sava game gebruik ik GTASAsf8.b ik heb hem verandert in achtje omdat er nog niets stond als ik erop klik dan komt er staan liberty city airport dat ie weer helemaal over nieuw begint kan iemand die save game testen plies Reageren
HerrieM Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Deze sava game gebruik ik GTASAsf8.b ik heb hem verandert in achtje omdat er nog niets stond als ik erop klik dan komt er staan liberty city airport dat ie weer helemaal over nieuw begint kan iemand die save game testen plies Bij mij komt deze savegame gewoon in the strip in Las Venturas. Weet je zeker dat je bij Load Game in GTA San Andreas de savegame kiest met de naam Saint Mark's Bistro Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Deze sava game gebruik ik GTASAsf8.b ik heb hem verandert in achtje omdat er nog niets stond als ik erop klik dan komt er staan liberty city airport dat ie weer helemaal over nieuw begint kan iemand die save game testen plies Hey Fuffie, Ik weet het probleem. Jij zal waarschijnlijk een nieuwere versie van San Andreas hebben. Versie 2. Als je dan savegame's van die site die ik je hierboven gaf, begin je overnieuw. Want versie 2 kan geen savegame's laden van versie 1 en omgekeerd ook niet. Het enige wat je kan doen is: 1) Savegame's voor V2 downloaden. 2) Je spel downgraden. 3) De scripts verwisselen. Ik vraag je ook om dit topic - post 2 - eens goed door te lezen, daar staat alles over V2 en hoe je moet downgraden. Als je de patch nodig hebt, dan kun je die in dit topic vinden. Succes Fuffie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.