Jump to content

Waar moet je een save game plaatsen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Waar moet je die patch neer zetten ik ben niet zo goed in gta op de pc en kom niet zo vaak op deze forum

Bewerkt: door fuffie
Geplaatst:

Paths? Of bedoel je een patch? Of bedoel je die Savegame?

Patch kan je gewoon op het bureaublad runnen.

Je savegame moet je Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files plaatsen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb die patch gedownload en als ik op de missie klik gaat het hele spel weg ?

Bewerkt: door fuffie
Geplaatst:

Je hebt dus de patch uitgevoert, je spel is dus van versie gewijzigd. Waarschijnlijk zijn jou savegames niet geschikt voor je nieuwe versie met het gevolg dat je spel uit valt. GTAGames.nl doet het door een dnsforwarding fout bij mij niet dus ik kan daar niet op komen; daar kan je volgens mij een savegame versie changer downloaden. Ik weet het neit 100% zeker want ik kan er nu niet op. Als iemand hem wel weet te vinden zou hij het dan aan dit topic toe willen voegen. Bvd.

En de vraag van de topic starter in dit topic "Wat betekent een slotje?" ...

Een slotje heeft meer betekenissen, een slotje waarmee je iets op slot doet en een slot (plaats). Denk aan 100slots in een game server dus heb je 100plaatsen. In GTA:sa heb je dus 8 slotjes wat gelijk staat aan 8 plaatsen voor savegames. Dit zijn : GTASAsf1 tot en met GTASAsf8.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...