TommieguN Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Hoi, Ik ben de laatste tijd weer druk bezig met het downloaden van videotutorials van 3d palace.com Linkey Wat ik al reeds heb gedownload is: Blackout- The Escape Unit (complete "serie") Een zeer goed v.t gericht op het texturen. Audi A3 (complete "serie") Gemaakt door Blitzzee, die het zeer goed kan uitleggen. Wat ik nu aan het downloaden ben: - Industrial Sci Fi Docks Wat hebben jullie er al van gedownload, en zo niet, waarom niet? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Audi A3 volledig, haast. Black Out ben ik nu mee bezig, alle Audi A3 Tutorials heb ik nu op CD staan Echt geweldige goed uitgelegde Tutorials, en echt alleen maar Video. Reageren
TommieguN Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Audi A3 volledig, haast. Black Out ben ik nu mee bezig, alle Audi A3 Tutorials heb ik nu op CD staan Echt geweldige goed uitgelegde Tutorials, en echt alleen maar Video. Jah, Ik heb nu ook al de Sci Fi Docks gedownload, Photoshop gedownload en ben nu bezig met Terragen Tutorials aan het downloaden (deel 2 is bijna 200 MB groot ). Alle tutorials bevallen me tot nu toe nog ontzettend goed. Oja ik ben ook "Modeling a Car Headlight" aan het downloaden. TIP: Je merkt dat je niet met 1 browser (bv Firefox) 2 downloads tegelijkertijd kan aanzetten. Je voelt het al aankomen, doe downloaden met meerdere browsers. Zo ben ik nu ook aan het downloaden met Opera en ga het ook nog doen met IE. En de snelheid blijft gewoon hetzelfde hoor:p Reageren
Big-Bear Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Weet jij ook hou je de Blackout- Escape kan afspelen, Divx en Windows Media Player leest hem niet Reageren
TommieguN Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Weet jij ook hou je de Blackout- Escape kan afspelen, Divx en Windows Media Player leest hem niet Hmmmm.... Bij mij kan ik het gewoon afspelen met Windows Media Player. Maar wat jij misschien beter kan proberen is Media Player Classic. Die speelt bijna alles af. Hier kan je het downloaden Reageren
Blastov Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Ik ben nu the Minigun aan het downloaden Ik laat wel even weten wat ik er van vind Reageren
Big-Bear Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Weet jij ook hou je de Blackout- Escape kan afspelen, Divx en Windows Media Player leest hem niet Hmmmm.... Bij mij kan ik het gewoon afspelen met Windows Media Player. Maar wat jij misschien beter kan proberen is Media Player Classic. Die speelt bijna alles af. Hier kan je het downloaden Download werkt niet. Bij mij ishet Probleem ik hoor de Audio wel, maar zie de Vidoe niet Reageren
DaBeast Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Op een dag, toen de mirrors down waren heeft Gizmo me alle video tuts van die audi A3 gestuurt via MSN . Dank je daarvoor Gizmo . Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.