Jump to content

Per ongeluk, of?


W

Recommended Posts

Ik heb iets ontdekt!

In de missie End Of The Line zie je dat Tenpenny met een brandweerwagen door de brug boven Grove Street heenknalt en dat er stukken uit de brug vallen.

Als je na die missie met een zware wagen weer tegen dat stuk aanbotst vallen die stukken er weer uit en zit er een gat in de reling!

Ik vraag me af of R* dit expres gedaan heeft.

Ik heb het zelf gedaan met een Rhino, ik heb hier ook wat screenshots:

gallery413lg.th.jpg

gallery420ah.th.jpg

gallery432ma.th.jpg

gallery445et.th.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • W

    7

  • (San) Andr

    3

  • ZOrange

    3

  • Typhoon

    2

Ik denk dat het een soort grapje van Rockstar is (of een Easter Egg).

Dat de bouwvakkers de brug niet helemaal goed hebben dichtgemetseld ofzo.

Ik heb het niet uitgeprobeerd, maar misschien kan het ook wel voordat je de missie End of the Line doet.

Dat het gewoon niet zo stevig is, net als een hekje dat je gewoon om kunt rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als je tegen zo'n hekje aanbokst met je blote vuist dan gaat ie ook kapot, en dat is bij deze brug niet zo.

Ook kan alleen het stuk waar Tenpenny valt kapot, ik heb de rest en de andere kant ook geprobeerd maar die blijven gewoon zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan volgens mij alleen na de missie End Of The Line, dit hoort zo, ze hebben het nog niet gemaakt, en het kan inderdaad alleen op die ene plek.

R* heeft dit dus express gedaan.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Idd.Dat kan.Maar ik dacht dat hier al een Topic over was ;)

Edit : Iyalia Juju zegt dat het er al voor kan,dan zal het wel zoz ijn zeker ;)

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Het kan met alle auto's, en je kan het ook voor de missie doen.

De eerste keer dat k t ontdekte dacht ik dat t een bug of zoiets was, maar later bij The end of the line rijdt Tenpenny erdoorheen en wist ik dat t erbij hoorde

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, weten jullie trouwens ook nog die missie dat je met een Greenwoud door dat reclamebord vliegt op het eind van de missie? (Reuniting the Families) Voordat je deze missie moet doen is het bord nog heel, als je nu tegen dat bord aanslaat met je vuist valt hij ook kapot. Of je kunt ook met een moter er tegen aan jumpen en dan heb je hetzelfde effect. Hieronder even een filmpje daarvan: link naar download van filmpje

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, weten jullie trouwens ook nog die missie dat je met een Greenwoud door dat reclamebord vliegt op het eind van de missie? (Reuniting the Families) Voordat je deze missie moet doen is het bord nog heel, als je nu tegen dat bord aanslaat met je vuist valt hij ook kapot. Of je kunt ook met een moter er tegen aan jumpen en dan heb je hetzelfde effect. Hieronder even een filmpje daarvan: link naar download van filmpje

die is echt hard, goed gevonden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb iets ontdekt!

In de missie End Of The Line zie je dat Tenpenny met een brandweerwagen door de brug boven Grove Street heenknalt en dat er stukken uit de brug vallen.

Als je na die missie met een zware wagen weer tegen dat stuk aanbotst vallen die stukken er weer uit en zit er een gat in de reling!

Ik vraag me af of R* dit expres gedaan heeft.

Ik heb het zelf gedaan met een Rhino, ik heb hier ook wat screenshots:

gallery413lg.th.jpg

gallery420ah.th.jpg

gallery432ma.th.jpg

gallery445et.th.jpg

Dit was al lang bekend :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

het is een gewone bug hoor!

Denk dat R* zich niet bezig houd met dingen zoals "de bouwvakker heeft het niet geod gemetseld."

Dit is helemaal geen bug, dit hoort gewoon zo, ze hebebn dit speciaal gedaan omdat het bij End Of The Line ook gebeurde, het is helemaal geen bug.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit was al lang bekend :duh:

Ik heb jou anders er niet mee zien komen, en dit is het eerste topic hierover dus zeur niet.

En Searagent, het blijft niet zo. Later na die missie met dat billboard wel, maar die brug wordt gewoon weer heel na 5 min.

En Zethe, jij kan niet zeggen "het is een bug", dat weet je nl. niet zeker.

Je kunt wel zeggen "ik denk dat het een bug is". ;)

Bewerkt: door W³bster
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...