-Karel- Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 ik heb gewoon m'n naam getypt en dan blending optiens en de layer gedublicate en een paar filters der overheen best gelukt deunt mij rate plz Reageren
Froodooo Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Ik moet zeggen dat ik het wel origineel vind. Ik zie niet veel mensen die ook zoiets in hun Sig hebben staan. Daarbij heb je de letters van de tekst ook nog mooi gemaakt, volgens mij met Bevel & Emboss. Dat geeft een mooi soort 3D effect aan de tekst. Het enige wat me niet echt aanstaat is de kleur, ik vind het een beetje grauw zo. Een ander vrolijker kleurtje, zoals geel, rood, oranje, blauw enz. had wel wat beter geweest. Ik geef je als cijfer hiervoor een 7.8! Reageren
-Karel- Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Daarbij heb je de letters van de tekst ook nog mooi gemaakt, volgens mij met Bevel & Emboss. ja samen met drop shadow, inner shadow, satin, gradient overlay gold edition: Reageren
Froodooo Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 ja samen met drop shadow, inner shadow, satin, gradient overlay gold edition: Kijk, die is heel mooi geworden. Dat is veel beter, die kleur. Ik verhoog daarom mijn cijfer van een 7.8 naar een 8.3! Reageren
-Karel- Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 ik zet deze in m'n sig Reageren
.Sharingan Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Hoe heet dat font ? Voor de rest : Froodooo bedankt .. je hebt me wat typewerk bespaard ^^ Reageren
-Karel- Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Hoe heet dat font ?Voor de rest : Froodooo bedankt .. je hebt me wat typewerk bespaard ^^ deze font luisterd naar de naam abaddon waar ik het gedownload heb god mag het weten Reageren
Froodooo Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Dat font Abaddon kun je hier downloaden. Veel plezier ermee! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Dankje wel Froodooo. Zal het morgen in een Sig ofzo gebruiken ! Reageren
Daan007 Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Gave Sig -Karel- heel leuk gedaan en orgineel Reageren
-Karel- Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2006 ik heb weer een niewe sig het hoeft niet in een nieuw toipc hier kan het ook rate plz Reageren
Dago58x Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 ik heb weer een niewe sig het hoeft niet in een nieuw toipc hier kan het ook rate plz 9/10 HIj is heel erg mooi SUper!!! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 ik heb weer een niewe sig het hoeft niet in een nieuw toipc hier kan het ook rate plz Ik zie dat je je tekst op Overlay hebt gedaan. Duplicate je Tekst render nog eens ... dan is het iets beter te lezen ! En Blend je renders, dat doe je met deze > Tutorial < Voor de rest 8/10 Reageren
-Karel- Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) Ik zie dat je je tekst op Overlay hebt gedaan. Duplicate je Tekst render nog eens ... dan is het iets beter te lezen !En Blend je renders, dat doe je met deze > Tutorial < Voor de rest 8/10 bedankt voor de tips gelukkig heb ik PS nog aan staan met de PSD file EDIT: dankzij de tips van .Tales. Bewerkt: 15 april 2006 door -Karel- Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 -Karel- Die Signature is WREED !!!!! 9/10 !!!!!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.