Stefan Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 hoi. ik heb gelezen dat oblivion de ati radeon x550 niet ondersteunt. maar betekent dit dat ik dit spel helemaal niet kan spelen of alleen op zeer lage kwaliteit. of kan het juist wel dat ik wel op goede kwaliteit kan spelen? verder is er niets mis met mijn PC met de rest van de systeem eisen. alvast bedankt, Reageren
Arjen Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Vanuit mijn eigen ervaring geloof ik die eisen voor een spel nooit. Ik heb grote games op een GeForce 4MX gespeeld. Kwestie van je videokaart up-to-date houden. Download nieuwe drivers voor je videokaart en dan zal hij wel werken. Reageren
Velaro Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Bij mij draait hij op een Ati radeon X600 op Medium.Maar we moeten ook je andere specs weten Kijk ook even met de Microsoft Game Advisor.Sinds korte tijd is Oblivion toegevoegt.Laat eerst ja PC scannen zodat Game Advisor de specs weet en druk dan bij "Search Game" : Oblivion.Dan staat er of je PC hem kan dragen Reageren
Stefan Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 die game advisor heb ik geprobeerd. maar dat ding kan men hardware niet indentificeren Reageren
Velaro Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Doe je dit ? Hier in stapjes uitgelegd 1)Klik op Start The Windows Game Advisor. Screen : http://img115.imageshack.us/img115/7284/screenshot0875dj.jpg 2)Klik daarna op "My Game Advisor" Screen : http://img115.imageshack.us/img115/7755/screenshot0884vk.jpg 3)Klik dan op "Start" Screen : http://img115.imageshack.us/img115/2843/screenshot0896pk.jpg 4)Als hij je PC geanalyseerd heeft druk je op "Install Active Direct-X besturingselement. Screen : http://img115.imageshack.us/img115/2373/screenshot0900la.jpg 5)Druk op "Search".Druk Oblivion in,en je zou de Game moeten vinden,klik erop en je ziet of je PC dit kan draaien Succes ! Hier heb ik helaas geen screen van maar dit zul je wel vinden Reageren
Stefan Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 dat heb ik allemaal gedaan maar ik krijg deze melding ''Unfortunately we were unable to identify some hardware components of your system, and therefore it is not possible to provide accurate performance analysis. We are constantly updating our hardware component database, and this issue should be resolved soon'' in iedergeval bedankt velaro maar weet iemand antwoord op mijn vraag zonder game advisor of zo iets? Reageren
Velaro Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Geef even al je specs dan kunnen we je verder helpen Als je het niet vanbuiten weet kan je altijd het Programma "Everest" gebruiken.Dat kan je *Hier* downloaden,het is wel een Trial maar je hebt het toch niet zo lang nodig.Zelf weet ik niet goed hoe het Programma werkt.Dat zul je aan iemand anders moeten vragen. Reageren
Stefan Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 geheugen : 1022 mb ram wisselbestand : 2125 mb proccersor : intel pentium 4 cpu 3.06ghz direct x : 9.0c bestuursysteem : Windows xp home edition 32bit videokaart : ati radeon x550 256mb geluid : sound max digital audio nog meer nodig? Reageren
Velaro Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) Alles is goed,behalve 2 dingen.Het moet Windows XP 64Bit zijn en je Videokaart kan misschien voor problemen zorgen.Het kan zijn dat het gaat,maar dat kan ik niet zeker weten.Je Videokaart zal wel gaan maar dan op een Lage Resolutie en Lage Kwaliteit.Verder heb ik nog een Interessant Topic gevonden i.v.m. met Tweaken,dan zal de Kwaliteit van Oblivion verbeteren.Dit kan je dan doen als je het hebt en het werkt.Heeft een vriend het spel het ? Zoja,vraag of je het voor een dagje mag lenen en kijk of het werkt. Succes. Let op ! : Tweaken is op je eigen risico ! Bewerkt: 13 april 2006 door Velaro Reageren
Stefan Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 bedankt voor je hulp velaro Reageren
killerfist Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) geheugen : 1022 mb ramwisselbestand : 2125 mb proccersor : intel pentium 4 cpu 3.06ghz direct x : 9.0c bestuursysteem : Windows xp home edition 32bit videokaart : ati radeon x550 256mb geluid : sound max digital audio nog meer nodig? Je videokaart is niet supported, vanaf ati x600 pas Voor mensen met ati kaarten er zijn nieuwe drivers Catalyst 6.4 Windows XP - Driver Download Bewerkt: 13 april 2006 door killerfist Reageren
Stefan Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 wat gebeurt er dan als ik dat download? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.