laura-lucas Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 hey,, is er ook een andere manier om aan 25% spieren te komen i.p.v naar de sportschool te gaan...want k wil diej ene vriendin die in Blue Berry alleen teveel spieren vind ze niet goed.....help me!!!! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) hey,, is er ook een andere manier om aan 25% spieren te komen i.p.v naar de sportschool te gaan...want k wil diej ene vriendin die in Blue Berry alleen teveel spieren vind ze niet goed.....help me!!!! Ja, er zijn nog 2 andere manier om buiten de sportschool toch om je spieren te vergroten. De sportschool is wel de snelste manier om je spieren zonder cheats omhoog te krijgen. 1) Door veel te bewegen zullen je spieren langzaam groeien. Je moet daarvoor veel lopen, rennen en zwemmen. Probeer om zo weinig mogenlijk te rijden, nu zullen je spieren groeien. Dit gebeurt wel uitermate langzaam. 2) Natuurlijk kun je ook een cheat gebruiken voor maximaal spieren te komen. Dit is niet 25% maar gewoon het hele balkje vol. Hier zijn de cheats, als je die graag weten wilt: Maximum spierenBUFFMEUP Geef maximaal spierenTriangle, Up, Up, Left, Right, Square, Circle, Left. Bewerkt: 13 april 2006 door Ruurd31 Reageren
ikt Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 hey,, is er ook een andere manier om aan 25% spieren te komen i.p.v naar de sportschool te gaan...want k wil diej ene vriendin die in Blue Berry alleen teveel spieren vind ze niet goed.....help me!!!! Hij/Zij wil dat er spier vanaf gaat! Niet erbij Reageren
~Mario~ Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) Eet gewoon 2 dagen niets en blijf 2 dagen lang stil staan. Natuurlijk wel in San Andreas tijd.Dan ben je gelijk al je je spieren weer kwijt.Train ze dan weer tot 25% en dan kan je daten met die vriendin in Blueberry. Bewerkt: 13 april 2006 door searagent Reageren
W Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Ga gewoon lekker aan de gewichten hangen en ga een paar robbertjes knokken met die boksleraar Reageren
~Mario~ Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Met boksen krijg je toch geen extra spieren? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Met boksen krijg je toch geen extra spieren? Nee, voor boksen krijg je géén extra spieren! Reageren
~Mario~ Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Ik dacht al, dan zou het toch wel heel gemakkelijk gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.