Rullez Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) hoe moeten de huizen der uit komen te zien ik wil zelf dat je zo vrienden kan maken en dat je zo bij iedereen kan aan bellen dat lijkt mij gaaf Bewerkt: 15 april 2006 door zonnet Reageren
Nickonly Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Ik vind gewoon dat er heel veel verschillende huizen moetten komen en dat ze eruit moetten zien als de tijd, dat als het bijv. in 2050 zou afspelen dat het dan er wat moderner uit mag zien en als het verder terug in de tijd afspeeld dat het dan er wat ouder uit moet zien. Maar eigenlijk maakt het me niet zo veel uit. Ik vind het belangrijker om te weten waneer hij uitkomt en hoe hij heet. Reageren
Dago58x Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Ik wil dat ze glimmen.. En dat er mensen een huis maken.. En in dat nieuwe huis binnen gaan.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.