Grove St. Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) He, Ik zoek al heel lang naar de Theme van 12 Steden & 13 Ongelukken. Een programma wat vroeger erg bekend was. Ken je het nog, Ram Tam TAM PAM PAM PAM PAM PAM Ram Tam Tammmmmm PAM PAM PAM PAM PAM ( Gewoon oplezen, in een spannend tempo ). Weet iemand of je hem ergens legaal kan downloaden ofzo? Ram Tam Tam PAM PAM PAM PAM PAM PAM Bewerkt: 13 april 2006 door Grove St. Reageren
Grove St. Geplaatst: 16 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Niemand kent deze theme? Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Het programma ken ik ja! Kijk op de vara site of op google. Er zal vast wel iets van te vinden zijn. Veel succes. Reageren
Grove St. Geplaatst: 16 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Het programma ken ik ja!Kijk op de vara site of op google. Er zal vast wel iets van te vinden zijn. Veel succes. Heb ik al geprobeerd Reageren
Laurenz Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Hey, me pa heeft dat ergens op cd staan (zou alleen niet weten waar, het zijn er maar een paar 1000 ) maar ik geloof dat er in de titel van het nummer iets over Mars/aliens voorkwam (geloof het of niet ) maar ik weet de artiest niet, misschien dat dit je al een beetje op weg helpt... Ik kan het ook fout hebben natuurlijk maar zodra ik een keer bij mijn vader langs ga zal ik weleens tjekken voor je. Greetz Laurenz Reageren
Grove St. Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Hey, me pa heeft dat ergens op cd staan (zou alleen niet weten waar, het zijn er maar een paar 1000 ) maar ik geloof dat er in de titel van het nummer iets over Mars/aliens voorkwam (geloof het of niet ) maar ik weet de artiest niet, misschien dat dit je al een beetje op weg helpt...Ik kan het ook fout hebben natuurlijk maar zodra ik een keer bij mijn vader langs ga zal ik weleens tjekken voor je. Greetz Laurenz Thanks, als je het zo willen checken dan is dat geweldig. Reageren
reindersm Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 blade runner - vangelis Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.