ajaxiii Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) snap niet hoe je het online kan spellen wat moet ik doen heb het programmatje die je moet doweloaden heb ik al gedoweload en ge istaleerd en ik snap er heelmaal niks heb het al vaak beken kan iemand me helpen alvast bedankt s srry dat ik illegaal als onderwerp heb gekozen ben nieuw maar heb wel de regels maar ik heb een maand niks mee gedaan dus was het vergeten Bewerkt: 13 april 2006 door ajaxiii
Achille Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 illegaale SA is verboden te bespreken dus ik zal je post maar snel editen Welkom op het forum btw
Flame^ Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Check je titel is ^^ . Over cracks en dergelijke wordt niet gepraat, daarom lijkt het me ook beter dat hier zsm een slot op komt.
ajaxiii Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 lees effen opnieuw heb hem beetje aan gepast maar ik heb een maand niet op gta forum geweest en ik ben nieuw srry daar voor ik heb de regels 2 keer gelzen toen ik me ging aanmelden maar toen had ik het een maand druk dus was ik het vergeten
Recommended Posts