PorZ19 Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 ik heb een vraag waneer krijg ik wang cars ? ik heb al 2 missie,s van zero gedaan en ook 2 van woozie Reageren
RogierS. Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) Wang Cars krijg je als je de verhaallijn missies hebt uitgespeeld in San Fierro, en als je de Drinving school alles minimaal brons hebt gehaald. Nog even doorbijten dus. Succes! Bewerkt: 14 april 2006 door RogierS. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) Maar je krijgt Wang Cars pas als je alle verhaallijn missies hebt uitgespeeld in Sf, en als je de driving school uit heb gespeeld. Bewerkt: 13 april 2006 door searagent Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Nee allemaal fout. Je moet de autoschool halen. En alle missies van SF. Daarna kun je wang cars kopen met 4 missies van Cesar. Reageren
Dago58x Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Nee allemaal fout.Je moet de autoschool halen. En alle missies van SF. Daarna kun je wang cars kopen met 4 missies van Cesar. Jah en dan krijg je auto's in wang Car's. Daar kun je gaan en een auto pakken, Maar het is Verschillend. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 DenkaanHenk, heeft helemaal gelijk. ALs je met de zoekfunctie had gezocht had je dit ook zeker gevonden. Dit komt namenlijk uit de FAQ About SA. Dit vind je in het pinned topic van SA Missiehulp. Maar hier is alles over Wang Cars, ik hoop dat je nu alles weet over importeren en exporteren! Wanneer kan ik die winkel tegenover je garage in SF kopen??Deze "Showroom" heet Wang Cars, hier krijg je later ook nog is enkele missies. Om het te kunnen kopen, moet je alle missie van SF hebben gedaan + de Driving School. Nu kan je het kopen voor $80.000, je unlockt 4 missies. Missies: - Zeroing In - Test Drive - Custums Fast Track - Puncture Wounds Wanneer kan ik Exporteren en Importeren?? Dit is mogelijk na de missie Customs Fast Track, hierna kan je je auto's exporteren. Auto's die je kan exporteren staan op de Blacklist, er zijn 3 lijsten en na elke 5 ge-exporteerde autos krijg je een speciale auto om te inporteren. Hoe Exporteer/Importeer ik een auto Je kan een auto exporteren door een auto die op de Blacklist staat hem ergens vlakbij de kraan neer te zetten, in de kraan te stappen en de auto dan tillen op het schip in de Rode marker. Om auto's te importeren ga je naar de Blacklist en druk je op de benodigde knop. Je kan auto's alleen maar op bepaalde dagen importeren! Nadat je je auto hebt geselecteerd en je hebt betaald kan je hem ophalen bij het schip. Waar kan ik auto's exporteren Dit kan in de haven van San Fierro, ookwel Easter Basin genaamd. Punten waaraan je het kan herkennen zijn de kraan, het schip en de grote loods. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) Voordat je Wang Cars dan krijgt moet je eerst de missies van Cesar vilapando uitspelen.En daarna krijg je 4 bonus auto,s in Wang Cars zelf.Dat zijn wel luxe auto,s hoor. Bewerkt: 13 april 2006 door searagent Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Hij zei dat hij pas 2 Woozie missies heeft gehaald. Ik zou eerst veder met de verhaallijn gaan in de Desert LV en de final LS missies. De Zero en wang cars missies hoefen niet voor de verhaallijn. Wel voor 100 %. Ik speelde eerst de verhaallijn uit daarna die missies. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Ik ook daarna deed ik pas de lastige zero missies. Reageren
Rullez Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 je krijgt wang cars pa ook hep je alle missies gedaan en sf maar zero hoeft niet de rest wel en auto en moter rijbewijs moet je hebben Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) wtf zijn wang cars??? Hey Kaas, welkom op het forum! Wang Cars is een gebouw in Doherty (San Fierro). Wang Cars is een auto showroom, waar na een aantal missies allemaal wagens in komen te staan. Om die missie te unlocken moet je de autoschool en alle missies van San Fierro hebben gehaald. Nu krijg 4 vier missies, met die 4 missies unlock je het Importeren/Exporteren een nieuwe Tuning shop en auto's in Wang Cars. Foto Wang Cars Ik hoop dat je nu begrijpt wat Wang Cars precies is. Heb je meer vragen Kaas, dan kun je ze gerust stellen! Groetjes Ruurd31. Bewerkt: 15 april 2006 door Ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.