Kraay Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Hey, Ik heb sinds kort de game The Godfather. Maar nou staat er bij mijn 'notes': "Take down verona warehouse to regain control of little italy." Maar ik weet niet waar die opslagplaats(warehouse) is..Wie weet het hier wel? Alvast bedankt Reageren
Crifox Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 KIjk ff op je kaartje, ik weet het namelijk niet uit m'n hoofd... Reageren
Kraay Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) Had ik al op gezocht maar kon het niet echt vinden Bewerkt: 13 april 2006 door Kraay Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) Ik zoek hem even voor je op, ik heb al een klein vermoeden. Kaartje komt aber natürlich in dit bericht. Edit: Hier je kaartje, heb de jouwe even gebruikt: Het rode stipje is het warenhuis. Succes ermee! Bewerkt: 13 april 2006 door -Matthijs- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.