Jump to content

videoclip

peter-de-gekste

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallo mensen,

ik zit met een probleem,

ik heb sinds vandaag de 2 singles: Kililng Loneliness en Wings Of A Butterfly van HIM..hierop staan ook video clips, maar, als ik die singles in mijn pc doe..dan doen die videos t helemaal niet..wie kan mij hierby helpen? :?

*100ste bericht 8):) *

Bewerkt: door peter-de-gekste
Geplaatst:

Download Windows Media Player

Hier

Of Misshien Winamp die download je

Hier

Hopelijk doen ze het ....

_O_ H.I.M _O_ Ze zijn Super ... Join Me !

Geplaatst:

Zit er geen DVD bij de singles? Zoja dan moet je die in je DVD speler/PS2/Xbox(-360) (of je PC) stoppen en die dan zo kijken.

Geplaatst:

Uhm, misschien eens in Deze Computer, of My Computer een rechtermuisknop op de disk, dan verkennen of explore. Als je dat doet kan je de disk verkennen, als die videobestanden echt op die CD staan dan kan je ze zo vinden.

Geplaatst:

alles wat jullie zeiden heb ik al geprobeerd..maar op de pc van mijn vader en moeder werken ze wel..dan word hij opsgestart met Clickme macromedia projector ofzoo..maar ik heb al geprobeerd om die te downloade mamaar dat lukt niet egt :-(:?

Geplaatst:

ok..ik ben er achter gekomen waarmee ik die clips moet afspelen,, het programma heet: Clickme..het is een flash projector van macromedia player geloof ik..maar weet een van jullie waar ik dat kan downloaden??..

Alvast bedankt

Je hebt waarschijnlijk de juiste codec(s) niet.

Download VLC media player daar staan zo'n beetje alle codecs al op:

-Download-

Succes. ;)

Clickme zou ook kunnen maar teneerste weet ik niet waar je die kan downloaden en ten tweede heb ik zelf al goed ervaringen met VLC Media Player en ik raad je dus ook aan om die te gebruiken inplaats van Clickme

Bewerkt: door Goliat

Hier moet ik ook ff op reageren.

Mijn vader downloads van die series, maar hij krijgt steeds de .001, .002, .003,.... enz. bestanden. Weten jullie hoe je dat Codeert/Aan elkaar plakt? Dit is namelijk alleen af te spelen met de VLC media player. En de bestanden kunnen niet eens op DVD/CD gebrand worden. :bonk: Hulp!

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Bedoel je niet .r01 enzo? Want dat zijn RAR packages die zichzelf opvolgen. Je moet dan gewoon telkens de eerste package unpacken en dan doet WinRAR de rest. Zo krijg je dan de AVI file.

Geplaatst:
Je hebt waarschijnlijk de juiste codec(s) niet.

Download VLC media player daar staan zo'n beetje alle codecs al op:

-Download-

Succes. ;)

Clickme zou ook kunnen maar teneerste weet ik niet waar je die kan downloaden en ten tweede heb ik zelf al goed ervaringen met VLC Media Player en ik raad je dus ook aan om die te gebruiken inplaats van Clickme

zelf hiermee werkt het niet..het is geloof ik ook een soort van flash filmpje ofzoo..want op t einde staat ok made with macromedia..maar dan nog wet ik niet hoe ik het moet afspelen en ik baal hier ontzettend van :N

Geplaatst:
Bedoel je niet .r01 enzo? Want dat zijn RAR packages die zichzelf opvolgen. Je moet dan gewoon telkens de eerste package unpacken en dan doet WinRAR de rest. Zo krijg je dan de AVI file.

Nope, die moet je gewoon afspelen. Uitpakken kan niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...