Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

yo,

ik heb wat vraagjes over het modden van gta2:

-ik heb ergens gelezen dat gta2 maximaal 10 levels kon hebben, klopt dat (moet je dan geen menuachtergrond maken en heb je dan geen gedoe met zones?)

-ik wil in de ste.sty een textuur vervangen, maar als ik dat doe krijgen een aantal andere textures dezelfde kleur! wat moet ik doen?

Geplaatst:

Dat je maximum 10 levels kan maken klopt volgens mij, want als ik het goed heb zijn er 7 extra levels en 3 hoofdlevels, samen dus 10.

Geplaatst:
yo,

ik heb wat vraagjes over het modden van gta2:

-ik wil in de ste.sty een textuur vervangen, maar als ik dat doe krijgen een aantal andere textures dezelfde kleur! wat moet ik doen?

Palletes. :sst:

Je moet exact dezelfde kleuren gebruiken als in het palette, of een andere pallette selecteren bij het importen, ik ben momenteel bezig met een tutorial over het leren werken met pallettes maar die staat nu nog niet op GTA2Modding.com, dus ja. Even wachten.

Geplaatst:
Dat je maximum 10 levels kan maken klopt volgens mij, want als ik het goed heb zijn er 7 extra levels en 3 hoofdlevels, samen dus 10.

Er zijn drie hoofdlevels, met ieder drie bonuslevels. Bij elkaar zijn er dus twaalf levels. Ik heb nooit gekeken wat er gebeurt als je meer dan drie hoofdlevels instelt, maar ik neem aan dat dat niet mogelijk is.

Geplaatst:

Kenne we niet gewoon zelf een lol.sty en lol.gmp fiksen, en die gewoon in de map .../GTA2/data zetten? Misschien laadt hij ze dan wel gewoon. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...