Caltson Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) Hey, ik heb juist bij Game Mania een nieuw boekje gekregen waarin LCS voor ps2 te koop stond hij moet nog uitkomen en bij san andreas was de prijs toen € 57.98 Bij LCS nu,is de prijs maar €28.... zijn de graphics hier slechter dan VC of Sa? p.s. dit kan volgens mij geen promotie zijn aangezien de game mania's of antwerp zeker geen korting zouden geven dus.... Greetz Bewerkt: 13 april 2006 door gtagangster Reageren
VforV Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Hey,ik heb juist bij Game Mania een nieuw boekje gekregen waarin LCS voor ps2 te koop stond hij moet nog uitkomen en bij san andreas was de prijs toen € 57.98 Bij LCS nu,is de prijs maar €28.... zijn de graphics hier slechter dan VC of Sa? p.s. dit kan volgens mij geen promotie zijn aangezien de game mania's of antwerp zeker geen korting zouden geven dus.... Greetz De graphics zullen waarschijnlijk verbeteren. Dus iets minder dan SA en beter dan VC. Het feit dat hij uitkomt met een budgetprice is omdat SA toch wel beter is en omdat niemand anders LCS wil kopen als hij 57€ zou kosten. Reageren
Advancegta Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Hey, ik heb juist bij Game Mania een nieuw boekje gekregen waarin LCS voor ps2 te koop stond hij moet nog uitkomen en bij san andreas was de prijs toen € 57.98 Bij LCS nu,is de prijs maar €28.... zijn de graphics hier slechter dan VC of Sa? p.s. dit kan volgens mij geen promotie zijn aangezien de game mania's of antwerp zeker geen korting zouden geven dus.... Greetz De graphics zullen waarschijnlijk verbeteren. Dus iets minder dan SA en beter dan VC. Het feit dat hij uitkomt met een budgetprice is omdat SA toch wel beter is en omdat niemand anders LCS wil kopen als hij 57€ zou kosten. dat is omdat gta 3 even goed is en ook goedkoop is Reageren
SamShine Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Bericht door Big-Loser zelf verwijdert! EDIT: oeps, ik zag een topic over het hooft, hier alles verwijdert en daar het ook gepost! Mijn excuus! Bewerkt: 14 april 2006 door Big-Loser Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.